Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
substitut till Black Crows sevun?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gronis" data-source="post: 804006" data-attributes="member: 96090"><p>Jarle: Börjar fundera på om det är en charger jag är ute efter. Visst tyckte jag att Kråkorna var grymma, men jag hann inte testa dom så mycket i skogen, och eftersom jag inte är superstark i benen (187cm och 78kg) så kanske jag behöver en lite mjukare skida för att orka vrida runt dom i trängre skog. Är ju inte alls någon jibber.</p><p>Kommer ihåg att jag testade ett par k2 Obsethed 189cm som jag tyckte var jobbiga i skogen.</p><p>Testade även bluehouse maven <a href="http://www.bluehouseskis.com/node/99" target="_blank">http://www.bluehouseskis.com/node/99</a> som jag tyckte var kul, och som jag upplevde att jag kunde köra så fort jag ville med. Men vill nu ha lite smalare :P</p><p></p><p>PNyberg: Tack! Jag har också en som körde på ett par förra säsongen, tyvärr testade jag ju inte dom själv. Men är ju på jakt efter en skida som ÄR lätt att ha o göra med, flyter fint men som man ändå kan släppa på med (men inte överdrivet, alá zachrisson) utan att det fladdrar alldeles för mycket.</p><p></p><p>Vill ju gärna hålla mig under 7000:- också (Utan bindning)</p><p></p><p>Tack alla!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gronis, post: 804006, member: 96090"] Jarle: Börjar fundera på om det är en charger jag är ute efter. Visst tyckte jag att Kråkorna var grymma, men jag hann inte testa dom så mycket i skogen, och eftersom jag inte är superstark i benen (187cm och 78kg) så kanske jag behöver en lite mjukare skida för att orka vrida runt dom i trängre skog. Är ju inte alls någon jibber. Kommer ihåg att jag testade ett par k2 Obsethed 189cm som jag tyckte var jobbiga i skogen. Testade även bluehouse maven [URL]http://www.bluehouseskis.com/node/99[/URL] som jag tyckte var kul, och som jag upplevde att jag kunde köra så fort jag ville med. Men vill nu ha lite smalare :P PNyberg: Tack! Jag har också en som körde på ett par förra säsongen, tyvärr testade jag ju inte dom själv. Men är ju på jakt efter en skida som ÄR lätt att ha o göra med, flyter fint men som man ändå kan släppa på med (men inte överdrivet, alá zachrisson) utan att det fladdrar alldeles för mycket. Vill ju gärna hålla mig under 7000:- också (Utan bindning) Tack alla! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
substitut till Black Crows sevun?
Tillbaka
Topp