Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
substitut till Black Crows sevun?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="burgars" data-source="post: 804288" data-attributes="member: 33493"><p>Jag köpte ett par Boomerang lagom till påsk i år och kan inte säga annat än att jag stortrivs på den! Jag känner inte att jag behöver en stabilare skida med mina oskolade, men varken chargeiga eller jibbiga utan snarare väl kontrollerade, 187 cm och 75 kg. Detta gäller både i offpisten och i gårdagspreparerad påfrusen vårpist och eftermiddagsslush. Jag har inte fått tillfälle att prova dem ordentligt i puder men det var en del inblåst där man kunde känna flytet och "vända på en femöring"-känslan.</p><p>Jag kommer från tre år på Big Daddy (+40 radie) där alla pistbesök enbart varit transport (eller sladd-kortsväng). Boomerang kommer säkert att locka fram lite mer lek i både pist och OP.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="burgars, post: 804288, member: 33493"] Jag köpte ett par Boomerang lagom till påsk i år och kan inte säga annat än att jag stortrivs på den! Jag känner inte att jag behöver en stabilare skida med mina oskolade, men varken chargeiga eller jibbiga utan snarare väl kontrollerade, 187 cm och 75 kg. Detta gäller både i offpisten och i gårdagspreparerad påfrusen vårpist och eftermiddagsslush. Jag har inte fått tillfälle att prova dem ordentligt i puder men det var en del inblåst där man kunde känna flytet och "vända på en femöring"-känslan. Jag kommer från tre år på Big Daddy (+40 radie) där alla pistbesök enbart varit transport (eller sladd-kortsväng). Boomerang kommer säkert att locka fram lite mer lek i både pist och OP. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
substitut till Black Crows sevun?
Tillbaka
Topp