Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
substitut till Black Crows sevun?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lee-nus" data-source="post: 804362" data-attributes="member: 58561"><p>Skönt att se att du läst på ordentligt, MnO! Det har diskuterats mycket kring Ski Logiks produktion i Kina, men den skiljer sig markant från andra tillverkare, och präglas av hög kvalitet och goda arbetsförhållanden, som ju kineserna knappast är bortskämda med.</p><p></p><p>Bomb Squad har en 35 mm lång, 6 cm hög tip rocker, och ca 5 mm spann så den ska nog passa dig fint.</p><p></p><p>Annars tror jag, som MnO påpekar, att Nordica Girish skulle vara ett bra alternativ! Har fått ännu intressantare konstruktion till i år med nollspann och tip rocker. En av mina big mountain-favoriter! 193:an kräver dock lite gröt på morgnarna för många. Annars oerhört stabil och skön charger, snygg grafik också.</p><p></p><p>Bluehouse har ju Maven också, har inte testat dessa själv men känns som att de skulle påminna om Sevun...? Fruktansvärt billiga också, inte ens 400 USD på pre-sale!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lee-nus, post: 804362, member: 58561"] Skönt att se att du läst på ordentligt, MnO! Det har diskuterats mycket kring Ski Logiks produktion i Kina, men den skiljer sig markant från andra tillverkare, och präglas av hög kvalitet och goda arbetsförhållanden, som ju kineserna knappast är bortskämda med. Bomb Squad har en 35 mm lång, 6 cm hög tip rocker, och ca 5 mm spann så den ska nog passa dig fint. Annars tror jag, som MnO påpekar, att Nordica Girish skulle vara ett bra alternativ! Har fått ännu intressantare konstruktion till i år med nollspann och tip rocker. En av mina big mountain-favoriter! 193:an kräver dock lite gröt på morgnarna för många. Annars oerhört stabil och skön charger, snygg grafik också. Bluehouse har ju Maven också, har inte testat dessa själv men känns som att de skulle påminna om Sevun...? Fruktansvärt billiga också, inte ens 400 USD på pre-sale! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
substitut till Black Crows sevun?
Tillbaka
Topp