Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
fan vad svårt du ska skriva men visst visst!balanselius sa:Du är ju uppenbarligen kompetent nog att posta en tråd på ett forum då borde du ju också kunna lista ut om de finns i sverige?
För övrigt är det ALLTID en dum idé att fråga om nåt är "bra" eftersom vad som är "bra" är helt subjektivt , dvs i princip meningslösa svar eftersom du inte är samma person som de som svarar.
Varför är du intresserad av dem och vad förväntar du dig av dem? Tänk ut svaren på det sen kanske nån kan hjälpa dig.
Det här är ett dessutom ett skidåkar forum, kompetensen vad det gäller ljudåtergivning lär vara så låg att svaren du får ändå lär vara meningslösa.
En subwoofer är en högtalare som är till för att återge låga basfrekvenser (<40 Hz), vilket verkar rätt onödigt att ha i en hörlur när de flesta hörlurar spelar djupare än så redan från början. Är du bara ute efter massor av bas (enligt vissa samma som "bra" bas) så lär de säkert ge just det.
Hahaha!^^balanselius sa:Vadå svårt? vill du ha svar som är typ: "de är skiiiiiitbra, köp dem !:P XD "
vad tror du jag gjorde första gången?Gustav_89 sa:Ja så vill jag faktist ha det =)balanselius sa:Vadå svårt? vill du ha svar som är typ: "de är skiiiiiitbra, köp dem !:P XD "
Hahaha!^^
hörru z0mbie öhh? använd freakinn google o leta efter va folk tkr om dom ist för att fråga här...
Tror du sökte på www.qx.se förstz0mbie sa:vad tror du jag gjorde första gången?Gustav_89 sa:Ja så vill jag faktist ha det =)balanselius sa:Vadå svårt? vill du ha svar som är typ: "de är skiiiiiitbra, köp dem !:P XD "
Hahaha!^^
hörru z0mbie öhh? använd freakinn google o leta efter va folk tkr om dom ist för att fråga här...
hahahahahah, jo visst du!pasen sa:Tror du sökte på www.qx.se förstz0mbie sa:vad tror du jag gjorde första gången?Gustav_89 sa:Ja så vill jag faktist ha det =)
Hahaha!^^
Äntligen ett seriöst förslag, jo det är dom!Vurpollon sa:Antar att det är dessa du menar
http://snowboards-for-sale.com/red_snowboard_helmets/audex_subwoofer_ear_pad_accessory/
Kolla med någon återförsäljare som har RED hjälmar