Sugen på att fira jul och nyår i Mammoth? El Niño 100 % predicted

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 92579
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 92579

Guest
Tjena!

Har två sovplatser i mammoth från 20 december till 4 januari.

Lägenheten har 6 sovplatser, 2 toaletter och ligger mitt i byn.

Vi är är fyra mycket trevliga killar på 23 år som kommer fokusera på åkningen, vi har ett positiv och öppet sinne så givetvis är vi inte fega för öl och gräs när tid finnes.

Var glad och gilla gärna långa trevliga dagar på berget :)

El Niño confirmed

joohaaan sa:
Tjena!

Vi är är fyra mycket trevliga killar på 23 år som kommer fokusera på åkningen, vi har ett positiv och öppet sinne så givetvis är vi inte fega för öl och gräs när tid finnes.

El Niño confirmed
Tjena!

Vad ska ni för en sängplats?

Jag är glad och gillar långa sköna dagar på berget :)

nicklasm sa:
joohaaan sa:
Tjena!

El Niño confirmed
Tjena!

Vad ska ni för en sängplats?

Jag är glad och gillar långa sköna dagar på berget :)
Tja Nicklas, ska höra med dem andra ikväll!

Du har ingen polare som är sugen på att haka?

Vilka datum tänker du? :)

/Johan

Bortsett från att gräs är olagligt, ohälsosamt och sponsrar kriminalitet, terrorism och förtryck så är det förbannat dåligt att kombinera med en sport där du behöver vara alert för att inte skada dig eller andra då du är ute och åker.

Gräs gör dig slöare och fördunklar omdömet vilket är något du minst sagt behöver ha i samband med att du ger dig ut på berget i och med att du inte enbart riskerar ditt eget liv men framförallt andras då du kan lösa ut laviner över dem, köra på dem mm.

Det finns säkert 1000 anledningar till varför du inte ska röka skiten och inte en enda att göra det. Att rättfärdiga det med att Tanner Hall röker och han shreddar hårdare än de flesta är så dumt att klockorna stannar. Det där argumentet går ju att likställa med "bara för att han hoppade ner från en bro och dog, ska du också göra det?"

Fruktansvärt korkad argument, inställning och en tråd som inte bör få finnas kvar på forumet.

Btw så är tråden och ditt inlägg anmälda till moderator.

Senast ändrad:

@Gazza1

Självklart är det korkat att röka innan eller under tiden man åker skidor, finns nog ingen begåvad som hävdar något annat.

Däremot vad man gör på fritiden, när man inte åker skidor, är något helt annat.

Med tanke på att du enbart nämner gräs så måste jag fråga, skulle öl vara bättre vid skidåkning menar du?

TS har väl aldrig nämnt något om att de varken ska dricka öl eller röka gräs under tiden de åker skidor och vad de gör på fritiden är väl upp till dem och är dessutom ganska irrelevant.

Jag är av den uppfattningen att servera starköl och sprit i backen är en ganska korkad ide.

Att röka gräs i backen kommer ni tyvärr få erfara i USA och Kanada. Många där som gör det.

Det jag menar är att röka gräs även kvällen innan är en utpmrodentlig korkad ide. Du är grymt påverkad dagen efter av gräs. Röker du gräs kontinuerligt sitter det kvar i ditt system cirka 3 veckpr efter att du sist rökt. Dvs du är fara för andra dagen efter att du rökt precis som du är en fara i biltrafiken dagen efter att du haft en slirig kväll. Förhoppningsvis skulle du inte köra bil dagen efter en bättre fylla. Är det okay att röka weed och se ge dig ut i backcountryn där du ansvarar för andras liv eller kommer i 70 knyck i pisten?

Gazza1 sa:
Jag är av den uppfattningen att servera starköl och sprit i backen är en ganska korkad ide.

Att röka gräs i backen kommer ni tyvärr få erfara i USA och Kanada. Många där som gör det.

Det jag menar är att röka gräs även kvällen innan är en utpmrodentlig korkad ide. Du är grymt påverkad dagen efter av gräs. Röker du gräs kontinuerligt sitter det kvar i ditt system cirka 3 veckpr efter att du sist rökt. Dvs du är fara för andra dagen efter att du rökt precis som du är en fara i biltrafiken dagen efter att du haft en slirig kväll. Förhoppningsvis skulle du inte köra bil dagen efter en bättre fylla. Är det okay att röka weed och se ge dig ut i backcountryn där du ansvarar för andras liv eller kommer i 70 knyck i pisten?
Inte för att vara sånn men du har aldrig provat va? Tror du man är hög i 3 veckor för att du rökt? Sluta tro på allt du hör.

Gazza1 sa:

Detta vet du av egen erfarenhet?

@OEngstrand

Läste du hela inlägget eller har du svårt att hänga med bara?

Du har det i ditt system upp till 3 veckor. Du är däremot utomordentligt påverkad fortfarande dagen efter att du rökt på och kanske även supit lite till det.

Det kommer självfallet påverka ditt ork, omdöme samt flera andra faktorer.

Gazza1 sa:
@OEngstrand

Läste du hela inlägget eller har du svårt att hänga med bara?

Du har det i ditt system upp till 3 veckor. Du är däremot utomordentligt påverkad fortfarande dagen efter att du rökt på och kanske även supit lite till det.

Det kommer självfallet påverka ditt ork, omdöme samt flera andra faktorer.
Och vad spelar det för roll om du har det i ditt "system" i tre veckor då? Man super inte samtidgt som man röker. Jag förespråkar definitivt inte cannabis. Men man ska inte argumentera om saker man hört på aftonbladet eller expressen.

@OEngstrand

Du verkar ha lite väl lätt att haka upp dig på vissa saker och viss avsaknad av analytisk förmåga varför just det faktumet kring varför du har preparatet i ditt system så länge är det enda du har fått med dig i mitt inlägg.

Jag skriver utifrån ganska bred erfarenhet av narkotika (ej eget brukande) och jag förstår inte riktigt vad du grundar ditt påstående i att mina påstående ska komma från medier.

Alkohol och narkotika går hand i hand. Sannolikheten att du dricker några öl i samband med att du röker på när du är på fest eller säsongar är väldigt stor jämfört med om du är en regelbunden missbrukare hemma i Sverige.

Senast ändrad:

@Gazza1

Haha herregud, vilken moralpanik.

Du har verkligen ingen aning vad du pratar om.

Du är välkommen att komma, så kan vi dela våra erfarenheter, då må du få ett helt annorlunda perspektiv, du är fruktansvärt trångsynt.

Här har du lite mer inspiration :)

Senast redigerad av en moderator:
joohaaan sa:
Tjena!

El Niño confirmed
Har du provat att röka en kackerlacka?

Tillbaka
Topp