Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sugen på klättring i Lofoten 4-12 juli?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chrtur" data-source="post: 332770" data-attributes="member: 45343"><p>Sugen på klättring i Lofoten 4-12 juli?</p><p></p><p>Vi är just nu tre (till 99%) som kommer att anlända i Kiruna för biltransport vidare mot Lofoten för lite klättring.</p><p></p><p>Resplanen är flyg till Kiruna och vidare till Lofoten i hyrbil (kanske egen bil?) onsdag 4 juli och sedan hem samma väg torsdag 12 juli. Boende tänker vi lösa med tält på campingplats.</p><p></p><p>Eftersom vi är udda så öppnar det sig till en möjlighet för en fjärde person om någon känner sig manad eller är intresserad? Då kan vi bilda två replag och klättra gemensamt?</p><p></p><p>Man, kvinna, gammal, ung, kort eller lång spelar ingen roll så länge du har lite erfarenhet av klättring och gärna av flerreplängders turer (graderna är inte det viktigaste). Personligen har jag aldrig varit i Lofoten och tanken är väl att försöka klättra linjerna man bör ha klättrat (klassiker)?</p><p></p><p>Att sluta upp med oss på något sätt är Ert problem <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> Utmed vägen mellan Kiruna - Lofoten eller redan är i Lofoten? Kanske bara någon enstaka period? </p><p></p><p>Vi är som sagt helt oberoende och är du intresserad och bangar ut i sista minuten gör det inget, men då hamnar du som sagt på fel sida av listan av klätterkompanjoner <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>- Christian</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chrtur, post: 332770, member: 45343"] Sugen på klättring i Lofoten 4-12 juli? Vi är just nu tre (till 99%) som kommer att anlända i Kiruna för biltransport vidare mot Lofoten för lite klättring. Resplanen är flyg till Kiruna och vidare till Lofoten i hyrbil (kanske egen bil?) onsdag 4 juli och sedan hem samma väg torsdag 12 juli. Boende tänker vi lösa med tält på campingplats. Eftersom vi är udda så öppnar det sig till en möjlighet för en fjärde person om någon känner sig manad eller är intresserad? Då kan vi bilda två replag och klättra gemensamt? Man, kvinna, gammal, ung, kort eller lång spelar ingen roll så länge du har lite erfarenhet av klättring och gärna av flerreplängders turer (graderna är inte det viktigaste). Personligen har jag aldrig varit i Lofoten och tanken är väl att försöka klättra linjerna man bör ha klättrat (klassiker)? Att sluta upp med oss på något sätt är Ert problem ;) Utmed vägen mellan Kiruna - Lofoten eller redan är i Lofoten? Kanske bara någon enstaka period? Vi är som sagt helt oberoende och är du intresserad och bangar ut i sista minuten gör det inget, men då hamnar du som sagt på fel sida av listan av klätterkompanjoner ;) - Christian [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sugen på klättring i Lofoten 4-12 juli?
Tillbaka
Topp