Sugen på Lägenhetsplats i St: Anton?

Parna

Ny medlem
Tja!
Vi är tre killar från skåne som ska ner till stanton i vinter och har fått en stor lägenhet (8 sängplatser) på kornet. Den måste fyllas mellan 9 December till 9 april och undrar om det finns intresse. Hyran ligger på 3080 euro per månad, typ 3620 kr per person. Lägenheten ligger i St: Jakob, enligt uthyraren 5 km från centrum i St: Anton.

hej! vi är två 20 åriga tjejer från sthlm som väldigt gärna skulle vara med och dela boende. vi kommer ner den 5/1 men sen kan vi stanna ända till alla andra drar! det skulle vara toppen om ni hörde av er till x_anna_86@hotmail.con eller bara skriva ett inlägg! tack!

Hej.. Jag letar boende över sässongen.. Så jag är helt klart intresserad. Jag åker ner 1 dec. Ha de

Hey! vi är 4 pers som ska ner, jag och 3 tjejer. Vi letar just nu boende nere i alperna, helst österrike. Vi är sjukt intresserade!
maila eller skriv till mig så kirra vi biffen!

tja, vi är 5 killar som också kikat lite på den lägenheten. Går det att få den innan 9 dec och hur stor boarea är den på?

St Jakob är fett långt o gå från St anton, speciellt när man e full o jävlig inne på morgonkvisten, bussarna börjar gå vid 7tiden så se till att kröka fram tills dess. Annars fårn ni ta nacht bus men det slutar gå vid 2 tiden o taxi dit har inte en jävel råd med :S

Så farligt långt är det inte. En bra promenad att knalla av sig baksmällan lite på. Sen beror det såklart på var i Jakob ni bor. Ni har i alla fall nära till MPreis där ni till hyfsade priser kan inhandla det mesta i matväg.

Tillbaka
Topp