Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sugen på Red Mountain?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Thorrez" data-source="post: 61197" data-attributes="member: 15073"><p>Då jag missa sista platsen hos DavidL med ca en timme får man väl försöka arra ihop folk själv. Nån som är sugen?</p><p></p><p>Plaen är odefinierad men helst sticka i slutet av december eller början av januari och stanna minst en månad.</p><p></p><p>Det verkar som det går att komma undan relativt billigt (se DavidLs inlägg)</p><p></p><p>Skriv här, maila eller ring (0739828478) om det verkar intressant (eller om ni har en plats ledig)</p><p></p><p>/Mattias</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Thorrez, post: 61197, member: 15073"] Då jag missa sista platsen hos DavidL med ca en timme får man väl försöka arra ihop folk själv. Nån som är sugen? Plaen är odefinierad men helst sticka i slutet av december eller början av januari och stanna minst en månad. Det verkar som det går att komma undan relativt billigt (se DavidLs inlägg) Skriv här, maila eller ring (0739828478) om det verkar intressant (eller om ni har en plats ledig) /Mattias [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sugen på Red Mountain?
Tillbaka
Topp