Sugen på Red Mountain?

Thorrez

Medlem
Sugen på Red Mountain?
Då jag missa sista platsen hos DavidL med ca en timme får man väl försöka arra ihop folk själv. Nån som är sugen?

Plaen är odefinierad men helst sticka i slutet av december eller början av januari och stanna minst en månad.

Det verkar som det går att komma undan relativt billigt (se DavidLs inlägg)

Skriv här, maila eller ring (0739828478) om det verkar intressant (eller om ni har en plats ledig)

/Mattias

Sugen på Red Mountain?
Tja!
Jag skulle kunna vara intresserad, beroende på pris, jag var en del i Red förra året, schysst ställe, jag tänkte vara borta från början på jan- mitten på feb(jag pluggar i vanliga fall). Har väl egentligen tänkt åka till alperna men kommer man undan med såna priser som DavidL snackade om så blir det nästan billigare trots flygbiljetten att åka till Canada. Hör av dig om du hittar nåt av intresse, jag skall jaga lite oxå!!

/ Jens

Sugen på Red Mountain?
Tja

Jag hade tänkt låna ut mitt liv åt skidåkningen från mitten av januari och c.a en månad framåt. Jag kan ju inte påstå att min budget är av den grövre kalibern, men jag är iaf intresserad.

Ni kan ju slänga iväg ett mail till dana2917@student.uu.se om ni får ihop något intressant förslag.

//Daniel

Sugen på Red Mountain?
Tjena,

Jag och en kille till drar till Red den 6:e jan och stannar en månad. Vi kanske kan försöka hitta någon bra lägenhet att bo i? Någon som har något tips?

Mvh Lasse
tel
070191205

Tillbaka
Topp