Sulor?

hemlig

Medlem
Sulor?
haha lite annorlunda fråga. Ja köpte ett par sulor till mina pjäxor, men nue till frågan: Var ska ja ha sulorna? utanför innerskon eller inne i den?

Sulor?
inne i den såklart! ja tror inte de blir speciellt skönare med sulan under innerskon..

Sulor?
det var verkligen en annorlunda (dum, korkad, idiotisk) fråga. Jag tycker att du ska sätta sulan under skidorna.

Sulor?
Rixx sa:
Elmoo sa:
Ewasx sa:
det var verkligen en annorlunda (dum, korkad, idiotisk) fråga. Jag tycker att du ska sätta sulan under skidorna.
OKeej stod att man skulle sätta sulan under innerskon i åka skidor men du har väl rätt då!!
tror jag nog inte att det stod
okej, Läste väl fel då: "Om pjäxan trots allt blivit förstor eller inte sitter lika bra över hela foten. Ett sätt att få pjäxan trängre är att lägga en helt plan sula i ytterskalet- under innerskon!"

Sulor?
Som du skriver så stod det ju att man skulle ha dem utanför innerskon!! Så nu beror det ju på vad för sulor du köpt...har man formgjutit tex ska de ju helt klart vara i inneskon =)

Sulor?
Souul sa:
Som du skriver så stod det ju att man skulle ha dem utanför innerskon!! Så nu beror det ju på vad för sulor du köpt...har man formgjutit tex ska de ju helt klart vara i inneskon =)
Men asså ja har formgjutit innerskon, men sen satt den inte helt bra. Så då skulle ja dra i en sula.

Sulor?
Elmoo sa:
Rixx sa:
Elmoo sa:
OKeej stod att man skulle sätta sulan under innerskon i åka skidor men du har väl rätt då!!
okej, Läste väl fel då: "Om pjäxan trots allt blivit förstor eller inte sitter lika bra över hela foten. Ett sätt att få pjäxan trängre är att lägga en helt plan sula i ytterskalet- under innerskon!"
Vilken Åka Skidor?

Säg årsmodell, nr och sida och var på sidan så ska jag leta upp den. Har typ varenda jävla tidning

Sulor?
Ewasx sa:
Elmoo sa:
Rixx sa:
Vilken Åka Skidor?

Säg årsmodell, nr och sida och var på sidan så ska jag leta upp den. Har typ varenda jävla tidning
Nr 5 år 06 sidan 115 Smarta pjäxtips grå ruta

Sulor?
Elmoo sa:
Ewasx sa:
Elmoo sa:
Vilken Åka Skidor?

Nr 5 år 06 sidan 115 Smarta pjäxtips grå ruta
HIttar du den eller?? eller var de inte en så idiotisk fråga längre??

Sulor?
Om det är en helt platt sula ska du lägga den utanför innerskon. Var på alpingaraget och provade pjäxor, och då satta han som hjälpte mig in en sula utanför innerskon för att pjäxan skulle sitta tajtare.

Tillbaka
Topp