SunGod Revolt goggles

davidjo

Ny medlem
Nytt försök på tråden
Vill också gärna veta mer om deras goggles, tycker deras goggles verkar schyssta... framförallt för en som jag, som lyckas ha sönder goggles på olika, väldigt kreativa sätt.

carl_couloir

Aktiv medlem
butiksprovade faktiskt SunGods alla modeller i Verbier i vintras, tog ut varje par på terassen och kollade mot solen, mot snön osv. för att få lite bättre koll på läget och jämförde med mina oakley:s med prizm-lins och har inget negativt att säga förutom att dom inte hade en kategori 4 lins vilket var det jag var ute efter samt att jag tycker prizm-linsen verkligen står ut när det kommer till flatljus. Så om man till motsats från mig inte har en hock up på prizm-lins så hade jag gärna köpt ett par.

davidjo

Ny medlem
Gött att höra! De har ju "lifetime guarantee" på ramen så linsen är de jag funderat mest kring då de är billiga om man jämför med många andra märken. Har inget behov av kategori 4 lens då den längre resan blir till Japan denna säsongen. Så jag tar på mig försökskanins-rollen och köper ett par! Ska se till att göra en ordentlig recension här på sidan! :)

Senaste inläggen

Snödjup

Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp