Superbowl XLIV!

Carled

Aktiv medlem
Superbowl XLIV!
Om 2 timmar börjar Superbowl och jag är själv sjukt taggad! Två grymma lag som har lite olika upplägg, Colts med sit tajta och kompetenta spel och Saints som gör lite vad som helst, hehe...

Ska du kolla? Tv6 sänder, men jag är osäker huruvida de sänder den amerikanska reklamen så jag kollar nog streamat... ;-)

Jag hade ju hoppats att Vikings skulle gå vidare, men Favre's "otur" hade tyvärr inga gränser. Men nu hoppas jag på Saints, Reggie Bush kommer förhoppningsvis bjuda på lite roliga löp!

Vem tro du vinner?

This is gonna be legendary!!!

Superbowl XLIV!
TAGGGGGAAAAAAAAAARRRR!!!! Vart streamas det då? ser hellre taco bell reklamer hehe.
Svårt att gissa på vilka som vinner, två riktigt bra lag. Hoppas på en händelserik match!

Superbowl XLIV!
Vad har hänt med Sverige? Typ alla på msn har superbowl som personligt meddelande och facebook är sönderbombat med statusuppdateringar som "superbowl inatt".. Sen när blev svenskar så intresserade av denna sport?

Superbowl XLIV!
Haha sjukt rolig sport ju, dock lite skumm och förmodligen världens segaste sport. Sen har ju det inte varit lika lätt att se superbowl förut så det ger väl ett litet intresse nu när de är så lättillgängligt på 6an.

Superbowl XLIV!
OOMMMMMMFFFFFGGGGGGGGGGGGGGGGG TRÅKIG INTERSEPTION ELLER??½?½?½`½?½?½??½?!?!?!?!??11?!??!? Saints vinner!!!

Tillbaka
Topp