Superpipe i OS 2014?

Superpipe i OS 2014?
patriknorling sa:
osst sa:
Hoppas bra åkar kör os då:)
klart bra åkare kommer köra os hoppas bara dom som e stora nu kommer vara stora dåxd
Vadå, det är väl kul om det kommer nya bra åkare? Vissa åkare kommer säkert hinna lägga av till 2014, Jon är ju liksom över 30 då. Angående OS är jag rätt kluven, visst känns det bra om sporten kommer upp mer i media men jag gillar att det är lite okänt. Sen känns det inte lika exotiskt och fritt om det är med i OS utan som något som går mer och mer mot Freestyleåkningen. Alla droppar stavarna och nöter en isig pipe hela vintern för att allt ska klaffa perfekt och vinna det där OS-guldet...då är det inte speciellt långt till puckel eller aerials

Superpipe i OS 2014?
2014 det är ju sjukt långt dit..alla som kör pipe i sverige kommer hinna gå i graven...
så det gäller att redan nu börja fostra 10 åringarna till att kötta pipe istället för rails...
till och med årepojkarna kommer kanske vara för gammla för att köra!!

Superpipe i OS 2014?
Rastavibrationer sa:
patriknorling sa:
osst sa:
Hoppas bra åkar kör os då:)
klart bra åkare kommer köra os hoppas bara dom som e stora nu kommer vara stora dåxd
Vadå, det är väl kul om det kommer nya bra åkare? Vissa åkare kommer säkert hinna lägga av till 2014, Jon är ju liksom över 30 då. Angående OS är jag rätt kluven, visst känns det bra om sporten kommer upp mer i media men jag gillar att det är lite okänt. Sen känns det inte lika exotiskt och fritt om det är med i OS utan som något som går mer och mer mot Freestyleåkningen. Alla droppar stavarna och nöter en isig pipe hela vintern för att allt ska klaffa perfekt och vinna det där OS-guldet...då är det inte speciellt långt till puckel eller aerials
jag hålller med och jag menade inte så att jag bara vill ha dom som e bra nu kvar då utan jag menar att det skulle vara coolt med dom gammla mot dom nya om ni fattar vad jag menar!

Tillbaka
Topp