Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Surf blogg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bazmei" data-source="post: 430577" data-attributes="member: 84076"><p>Tja för ett tag sedan hittade jag en blogg där en kille visar lite surfbilder från Sverige ( förmodligen Varberg) och sedan från bali.</p><p>Jag hittar inte denna bloggen igen och det jag är ute efter är det tre låtarna som rullafr hela tiden på sidan. Grymmt bra låtar. </p><p></p><p>Om någon har koll på vilken blogg det kan vara så får ni gärna skriva det. Killen är vit å rakad och har med sig sin tjej på resan. En utav låtarna är med i någon skate film. </p><p>En utav bilderna har han sin tjej på sig inder vattnet och en annan är på eld på straden. </p><p></p><p>Ganska vag beskrivning av sidan men det är det jag kommer ihåg.</p><p></p><p>Vore gött om någon visste.</p><p></p><p></p><p>//bazmei</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bazmei, post: 430577, member: 84076"] Tja för ett tag sedan hittade jag en blogg där en kille visar lite surfbilder från Sverige ( förmodligen Varberg) och sedan från bali. Jag hittar inte denna bloggen igen och det jag är ute efter är det tre låtarna som rullafr hela tiden på sidan. Grymmt bra låtar. Om någon har koll på vilken blogg det kan vara så får ni gärna skriva det. Killen är vit å rakad och har med sig sin tjej på resan. En utav låtarna är med i någon skate film. En utav bilderna har han sin tjej på sig inder vattnet och en annan är på eld på straden. Ganska vag beskrivning av sidan men det är det jag kommer ihåg. Vore gött om någon visste. //bazmei [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Surf blogg
Tillbaka
Topp