Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Surfing i Sverige, hur ofta?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PetterElfsberg" data-source="post: 1137047" data-attributes="member: 35195"><p>Hej. Jag har varit i samma situation för några år sedan, efter två resor till Bali blev surf-suget hemma för stort. Jag köpte begagnade grejer av en kompis så ett komplett set med bräda och våtdräkt blev inte alltför dyrt och den investering är något jag definitivt inte ångrar. </p><p></p><p>Hur ofta du kan surfa på Torö kan jag inte svara på då jag surfar runt omkring Gävle. Men här fungerar det i snitt ca en gång i månaden, allt från endast några timmar under en dag till flera dagar i sträck med vågor. Ditt jobb kommer ställa till det eftersom högsäsong är under hösten och då jobbar du under den tid det är dagsljus. Men jag tycker du ska köpa utrustning, har du tur får du till några fina dagar när du är ledig och sen kommer du troligtvis sjukanmäla dig vid rätt prognos, det är sån grym känsla att surfa i Sverige!</p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PetterElfsberg, post: 1137047, member: 35195"] Hej. Jag har varit i samma situation för några år sedan, efter två resor till Bali blev surf-suget hemma för stort. Jag köpte begagnade grejer av en kompis så ett komplett set med bräda och våtdräkt blev inte alltför dyrt och den investering är något jag definitivt inte ångrar. Hur ofta du kan surfa på Torö kan jag inte svara på då jag surfar runt omkring Gävle. Men här fungerar det i snitt ca en gång i månaden, allt från endast några timmar under en dag till flera dagar i sträck med vågor. Ditt jobb kommer ställa till det eftersom högsäsong är under hösten och då jobbar du under den tid det är dagsljus. Men jag tycker du ska köpa utrustning, har du tur får du till några fina dagar när du är ledig och sen kommer du troligtvis sjukanmäla dig vid rätt prognos, det är sån grym känsla att surfa i Sverige! Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Surfing i Sverige, hur ofta?
Tillbaka
Topp