surfspots

zenith

Ny medlem
surfspots
tja!
undra om bra surfresmål. jag o en kompis ska fara nånstan där man kan surfa (vi är nybörjare)ta de lungt o så. men det ska vara nattliv också, vi hade tänkt dra till bali men det sket sig efter sprängningarna. snälla hjälp oss!!

surfspots
dra till lanzarote eller biarittz! fina vågor och bra nattliv! lanzarote: bo i Famara lite seg byhåla nära bryten, har en bra surfskola på kvällen drar ni till nån av de stora turistorterna!

länk:

www.surfschoollanzarote.nu

kommer inte ihåg om det var nu eller se oeller com eller net!

lycka till... ni kommer ha det jevligt kul!

surfspots
Dra ned till Kapstaden, Sydafrika... Dyrt med flyget men när du väl är där så behöver du inte öppna plånboken alltför mycket. Boende, mat och surfprylar är mer än 50% billigare där.. speciellt maten och boendet. Man käkar trerätters på en finare restaurang för 100 kr och ett bra boende kostar inte heller så mycket mer per natt....

surfspots
Dra till Bali nu på direkten! För hur stor sannolikhet är det egentligen att det händer igen och just dig (typ en miljard biljontedelars sannolikhet), för övrigt så lider hotellen brist på kunder så det kostar nästan inget att bo där... Sen så får du säkert ha stranden för dig själv..

surfspots
ett annat tips är biarritz. bra surfing, skön blandning mellan surfare o jetsetare. det finns ett antal campingar nära centrum där ni kan bo för en billig penning. kolla upp "vågsäsongen" bara innan ni drar. annars kan man drabbas taskiga bryt.

surfs up!

surfspots
ett otroligt vackert surf får du ute på det norska Stadlandet. Rå och brutal natur blandat med sköna surfstränder. Två beachbreakes, Hoddevik och Ervik. I nordiska mått mätt, mycket bra och säker surf där.
Jag bodde i Stadsurfings hus därute i Hoddevik hela hösten och ledsnade aldrig, trots det frånvarande utelivet.

Kolla in mer info på
http://www.stadsurfing.com

eller läs mitt reportage på PumpaPuder
http://www.pumpapuder.nu

/SH

surfspots
Aloha
JAg had elatt akt till Coralejo, pa Fuerte Ventura (kkanarie o)

Vet dock ej o natt livet ett fett dar men vagor finns det o dom e ej
som storts nu sa goa nyborjar vagor finns.

Dess utom e de fett billigt att ta en rest resa dit, flog sjalv dit innan
jul 1400 for e n flygstol.

rock on

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp