M mixtre Medlem 2012-02-08 Surströmming till Chamonix! #1 Tjena! Nån som ska köra Umeå-Chamonix? Vågade inte ta med surströmmingsburken på flyget.. Betalar gärna en slant om nån vill ta med den!
Tjena! Nån som ska köra Umeå-Chamonix? Vågade inte ta med surströmmingsburken på flyget.. Betalar gärna en slant om nån vill ta med den!
FF Aktiv medlem 2012-02-08 Surströmming till Chamonix! #2 Du skulle tatt med den i handbagaget och bara korkat upp skiten mitt under lunchen på flyget tycker jag! Bjudit på en rejäl kräkfest på planet.
Du skulle tatt med den i handbagaget och bara korkat upp skiten mitt under lunchen på flyget tycker jag! Bjudit på en rejäl kräkfest på planet.
O_lundberg Medlem 2012-02-08 Surströmming till Chamonix! #3 FF sa: Du skulle tatt med den i handbagaget och bara korkat upp skiten mitt under lunchen på flyget tycker jag! Bjudit på en rejäl kräkfest på planet. Klicka för att se resterande... Vadå kräkfest? Hade ju blivit FEST. Kom upp och käka surströmming här i sommar!
FF sa: Du skulle tatt med den i handbagaget och bara korkat upp skiten mitt under lunchen på flyget tycker jag! Bjudit på en rejäl kräkfest på planet. Klicka för att se resterande... Vadå kräkfest? Hade ju blivit FEST. Kom upp och käka surströmming här i sommar!
FF Aktiv medlem 2012-02-08 Surströmming till Chamonix! #4 Haha.. ja kanske det... men då blir det nog en kräkfest ska du se!