svar på Jon&JL

svar på Jon&JL
Tycker att det är roligt hur folk kan vända kappan efter vinden.. Nu när Jon har skrivit denna tråd så är alla.. Fuck man shit han läser det jag skriver då kan jag ju inte dissa han..

Och om han kör för JL.. Bara den har någon funktion som fungerar i backarna...

Av: dallle online Datum: 2004-11-18 16:19:36

haha om du åker för jl kommer du bli mobbad bland dom riktiga åkarna jl är ett bög märke

Dalle skärp dig låter som du är 5...

Men ni alla som snackar nej du änvänder bög som ett skälsord... åhhh gå med kkk fuck man ni har säkert använt bög som ett skälsord Minst 1 gång.. så get the fuck off his back och "dissa" han för han skriver som en 5 åring som vill ha status för han har skrivit många forum inlägg...

peace

svar på Jon&JL
Allstå, detta är rätt sjukt. En skidåkare som alla avgudar, klagar som stryk på när han byter till ett märke som de tycker är fel, sedan efter 2 veckor kommer varenda jäkel åka runt i JL bara för att Jon har det. Väx upp och skaffa er en egen stil.

svar på Jon&JL
Vad är det för fel med JL?? Det är ju mode och snyggt..bättre än så kan det ju bara inte bli!!Bra val Jon!! Helt perfect!!

svar på Jon&JL
haha detta är nog bland det roligaste jag har läst på länge. har ni verkligen inget bättre fär er ? stick ut och åk istället eller nåt. det är ju för fan Jon som ska åka i kläderna inte ni. ta på er va fan ni vill Jon kör för JL so ?

svar på Jon&JL
nu e jag efter men jag förstår dom som blir "upprörd":D för man förväntar sig ju inte av Jon Olsson(en av världens bästa skidåkare) byter bort Oakley mot J.L men att säga att manb blir bög av j.l som jag förstår det är fel. jag tycker själv att J.L inte har snygga kläder.Tråkig design m.m

svar på Jon&JL
vad är det egentligen med folk och klädmärken?
had ejag haft pengar och råd så hade jag förmodligen åkt skidor i armani OM det hade varigt bekvämt villket jag tvekar på med tanke på att dom gör mest finkläder,

sluta bry er och ha åsikter om olika klädmärken,
en luv tröja från tx jl eller ripcurl skulle se likadana ut om inte märket vore där så till alla som klagar och ha åsikter
håll dom för er själva så länge ingen frågar efter dom... (om dom inte är konkreta)

tack för mig

Tillbaka
Topp