Svensexa i alperna ?

Slaktaren

Aktiv medlem
Svensexa i alperna ?
Hej ! Ska anordna svensexa i alperna söker något riktigt dekadent och mindre rumsren alport med många ljusskygga aktiviteter, ischgl saalbach Innsbruck är såklart med i spel här men finns det ännu stökigare orter isåfall vilka ? Just det skidåkningen måste vara vettig med…
Tack på förhand !

Svensexa i alperna ?
ischgl är grym åkning och party om inte coronarestriktioner gäller. var illa i januari. var i österrike på mc i somras. mycket bättre nu. men, allt kan hända. St Anton är också party party å stort liftsystem. nästan lite väl utspritt för å åka allt på en dag.

Svensexa i alperna ?
Varit i bägge orterna men frågan är om det finns något ännu stökigare än Ischgl tänk Pattaya fast Alperna
Om ”Pattaya” är viktigare än riktigt bra skidåkning skulle jag söka mig till Östeuropa. Tänker spontant på Prag respektive Sofia. I båda av dessa orter kan du ta en taxi/transfer från ditt hotell till skidbacken. Risken är väll att alla kommer vara så bakfulla att det inte blir någon skidåkning alls...

Varför inte börja med fyra dagar bra skidåkning i alperna och sedan tre dagar stök på annan ort?

Svensexa i alperna ?
Pattaya fast i alperna alltså.... Det enda jag kommer att tänka på är Sölden, där det finns någon strippklubb vid namn https://www.rodelhuette.at/ som ni skulle kunna avnjuta. Och om jag inte missminner mig fanns där även ytterligare en sådan lokal, för ert höga nöjes och omväxlings skull.

Tillbaka
Topp