Svensk sida som säljer skidor

MedlemJapaner

Aktiv medlem
ja sm rubriken lyder vill jag ha några fina länkar till sidor som säljer skidor på internet.
det skall alltså inte vara så att dom säljer plastpåsar.Det är skidor jag vill ha!

Hmm ica har jag för mig säljer miniskidor när vinterna närmar sig, men de har ju plastpåsar också.. och går det att beställa via www??? de går de va? Svårt de där, hoppas att ja har gjort de lite lättare för dig iaf

asså ser ni två dåligt eller??jag skrev att jag inte ville ha plastpåsar utan skidor.
o då skriver ni:dom säljer nog plastpåsar på dom flesta ställen man köper skidor ochatt ica oxå har plastpåsar...ni fattar nopg inte vad jag menar

Bäste Cr0y!

Det är nog bara så att ingen fattar (åtminstone inte jag) vad plastpåsarna har med internetköp av skidutrustning att göra. (Vilket du antyder utan att ge en närmare förklaring...) Skälet till att handla över Internet för de flesta av oss är ju att vi kan få det till ett bättre pris än hemma i byn (eller stan), och då är det ofta Tyskland eller Frankrike som gäller.

Så ta en titt hos Sport-Conrad, du kommer inte att bli besviken på priserna!

That´s all kids! / MM

jag tror att han slängde in en gnutta humor i sin fråga och han ville helt enkelt skapa lite större dramatik så att våra ögon skulle falla direkt på rubriken

Eller att han inte vill att folk ska rekomendera en sida som har en loga vars försäljningskraft är enorm, utan en sida som kanska bara har en rutten valpung som plastpåse men grymma priser och service! (haha, ja va ska man säga)

Tillbaka
Topp