Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Svensk skidskola i Alperna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skidepartment" data-source="post: 934794" data-attributes="member: 35967"><p>Hej,</p><p>Jag kollade upp detta inför förra året för vår dotter som då var 5 år. Jag gjorde som skrivits ovan, dvs mailade flera olika skidskolor. Hade kontakt med skidskolan i Dorfgastein och de hade skvensktalande skidlärare under förra säsongen i alla fall. Adressen dit är: www.schischuledorfgastein.at. Nu blev det inte så att vi åkte dit så jag vet inte hur det skulle funka.</p><p>Jag tror att det även finns goda möjligheter i Bad Gastein. Jag tror att STS har något slags utbyte med skidskolan där för sina svenska gäster. Kan vara värt att kolla. Finns säkert folk på forumet som vet detta.</p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skidepartment, post: 934794, member: 35967"] Hej, Jag kollade upp detta inför förra året för vår dotter som då var 5 år. Jag gjorde som skrivits ovan, dvs mailade flera olika skidskolor. Hade kontakt med skidskolan i Dorfgastein och de hade skvensktalande skidlärare under förra säsongen i alla fall. Adressen dit är: www.schischuledorfgastein.at. Nu blev det inte så att vi åkte dit så jag vet inte hur det skulle funka. Jag tror att det även finns goda möjligheter i Bad Gastein. Jag tror att STS har något slags utbyte med skidskolan där för sina svenska gäster. Kan vara värt att kolla. Finns säkert folk på forumet som vet detta. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Svensk skidskola i Alperna?
Tillbaka
Topp