Svenska Parker

FredrikLarsson123

Aktiv medlem
Svenska Parker
Jag tror att jag känner en delan oro med åtminstone ca:98% av medlemmarna på den här sidan när det kommer till den synnerligen snåla snötillförseln på våra svenska berg. Det jag nu undrar är om det kommer att finnas någon ort i sverige som kommer kunna ställa till med någon form av park i slutet av julen (eller skidåkning av värde?).

Fredrik

Svenska Parker
Freddaa sa:
Jag tror att jag känner en delan oro med åtminstone ca:98% av medlemmarna på den här sidan när det kommer till den synnerligen snåla snötillförseln på våra svenska berg. Det jag nu undrar är om det kommer att finnas någon ort i sverige som kommer kunna ställa till med någon form av park i slutet av julen (eller skidåkning av värde?).

Fredrik
Kan inte folk bara lära sig skriva ordentligt. Det är lättare att läsa en text som är korrekt skriven. Suck!

Svenska Parker
Är det ngn som har koll på snöläget i Tärnaby? Tänkte åka dit en vecka efter jul om åkningen är okej :)

Och vad har dom för features i parken just nu? Ngn som vet?

Vore tacksam för svar!

/Anton

Svenska Parker
majs-e-bajs sa:
dundret kommer att ha grymmaste parken, "THE THUNDER PARK" namnet säger ju allt,
nä men seriöst dom håller på att spruta nu
det är ju precis det som de faktiskt inte gör. dessutom sägs det att det INTE kommer bli nån thunder park i år av flera orsaker. och blir den mot förmodan av, så blir det inte som förra året.

Svenska Parker
Ekholmsnäsbacken på lidingö.

Det enda som behövs är såpa, plankor en rail och ett glatt humör.

Extremt stora kläder är också på plussidan

Svenska Parker
skidnarkoman sa:
Aeplund sa:
Är det ngn som har koll på snöläget i Tärnaby? Tänkte åka dit en vecka efter jul om åkningen är okej :)

Och vad har dom för features i parken just nu? Ngn som vet?

Vore tacksam för svar!

/Anton
några hopp, en del boxar och lite rails.
Okej, är det bara små knölar till hopp eller har dom några ordentliga bitar där?

Ingen som vet någonting om snötillgången? Är puderåkning bara att glömma elr?

/Anton

Svenska Parker
jag var och åkte på dundret nu i jul-helgen och just nu finns det bara ett big-jump, men jävligt gott om snö är det iaf.

Svenska Parker
Har hört att dundret inte kommer bygga någon thunderpark iår, dock kan detta bara vara rykten.. Konstruktören till förra året har börjat åka själv igen och så är det nya ägare..

Kiruna har en park fixad, 2 stora hopp, 2 mindre och sen några rails om jag inte är ute och cyklar på den blå cykeln..

Svenska Parker
Henrik_koivisto sa:
Har hört att dundret inte kommer bygga någon thunderpark iår, dock kan detta bara vara rykten..
Alldeles riktigt!
majs-e-bajs sa:
dundret kommer att ha grymmaste parken, "THE THUNDER PARK" namnet säger ju allt,
nä men seriöst dom håller på att spruta nu
Thunderpark är typ den sämsta parken som någonsin gjorts. Enligt designaren "Johan" eller vad han heter skulle den bli asfet och pipen skulle hålla samma klass som x-gamespiperna osv. BULLSHIT! Alla hopp sög, pipen blev vell inte ens klar och det mesta var felkonstuerat villket resulterade i många skador. Endel gånger riktigt hemska skador som förstörde hela säsongen. Vad jag vet gick det så dåligt att dom skulle lägga ner den och bara köra kanske 2 vanliga BJ i år.

Kiruna däremot tror jag kan bli grymt, hade inte dom joinat dreamconcepet dessutom?
Den kanske inte är i så bra skick ännu men den blir nog fin senare under säsongen.
Peace inshallah!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp