Svenskar i Rossland

cbfingers

Ny medlem
Svenskar i Rossland
Tja, jag och en kille från stockholm(finnemang på FR) kom till Rossland i fredags. Än så länge har vi tagit det chill och sitter och väntar på snön. Tänkte kolla om det är några svenskar i Rossland just nu eller om det är några som dräller in under säsongen?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp