Svenskar i Whistler???

johanohlund

Medlem
Svenskar i Whistler???
Hur många svenskar är det i Whistler denna säsong?
Var kan man hitta svenskar där? Bor alla i Pemberton eller Squamish?
Ska till Whistler v. 9 och 10.

/Johan
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp