Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sveriges bästa proffisonella amature!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 337956" data-attributes="member: 15091"><p>Jwalerius: pro och amateur är ju motsatser till varandra, det blir således lite förvirrande när de används efter varann. men jag förstår att du menar den bästa amatören, alltså en person som inte har det som yrke.</p><p></p><p>hopp: Emil Forss, men jag skulle kuna säga 50 stycken namn.</p><p>freerrajd: Jonte Ejvemark, samma här...</p><p>jag tycker att emil forss tweakar sina trick så sjukt snyggt och att vinnaren av hemsedal freeride i år, min gode vän jonte ejvemark, åker mkt avslappnat med en sjuk känsla som kan få det allra svåraste att se enkelt ut.</p><p></p><p></p><p>Sidnot</p><p>Svenskt uppslagsord</p><p>proffs proffsen (el. proffset) proffs proffsen subst.</p><p>person som har sport till yrke (även allmänt "(yrkes)skicklig person") </p><p>motsats amatör</p><p></p><p>Svenskt uppslagsord</p><p>amatör amatören amatörer subst. </p><p>person som sysslar med konst, idrott etc utan att ha sysselsättningen som yrke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 337956, member: 15091"] Jwalerius: pro och amateur är ju motsatser till varandra, det blir således lite förvirrande när de används efter varann. men jag förstår att du menar den bästa amatören, alltså en person som inte har det som yrke. hopp: Emil Forss, men jag skulle kuna säga 50 stycken namn. freerrajd: Jonte Ejvemark, samma här... jag tycker att emil forss tweakar sina trick så sjukt snyggt och att vinnaren av hemsedal freeride i år, min gode vän jonte ejvemark, åker mkt avslappnat med en sjuk känsla som kan få det allra svåraste att se enkelt ut. Sidnot Svenskt uppslagsord proffs proffsen (el. proffset) proffs proffsen subst. person som har sport till yrke (även allmänt "(yrkes)skicklig person") motsats amatör Svenskt uppslagsord amatör amatören amatörer subst. person som sysslar med konst, idrott etc utan att ha sysselsättningen som yrke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Sveriges bästa proffisonella amature!
Tillbaka
Topp