J
Jwalerius
Guest
Sveriges bästa proffisonella amature!
Vem är enligt DEJ den bästa pro'amature i sverige?
hala
hala
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
håller helt med.!jeppenator sa:Haha Andreas Ojamäe tar väl endå hem förstapriset.. skön snubbe me bra stil å grym på å åka!..
annars finns de juh killarna från NovaFilms.. Lasse Ilis,Jesper Guldbrant, Jim Johansson + Friends!
merciL-Stevrin sa:sebastian perssooon!!
jag med!serious sa:håller helt med.!jeppenator sa:Haha Andreas Ojamäe tar väl endå hem förstapriset.. skön snubbe me bra stil å grym på å åka!..
annars finns de juh killarna från NovaFilms.. Lasse Ilis,Jesper Guldbrant, Jim Johansson + Friends!
AgreeCALLYMAN sa:Jonatan Walerius och Sebastian Persson
MM!Antonnnn sa:niclas karlsson!
word. Håll myten levandeGlisseur sa:Hasse Mute!!!
jagmed.. hahaamini_nelsson sa:jag med!serious sa:håller helt med.!jeppenator sa:Haha Andreas Ojamäe tar väl endå hem förstapriset.. skön snubbe me bra stil å grym på å åka!..
tycker samma, men han kan åka DET kan han!Christoffer_Aldell sa:Man kan ju inte klassa Wester som amatör, om jag förstått topicen rätt. Wester är ju 100% pro.
han är am i armadas team så han kan visst vara med här. annars tycker jag precis som du.Christoffer_Aldell sa:Man kan ju inte klassa Wester som amatör, om jag förstått topicen rätt. Wester är ju 100% pro.