JanOgner2024
Medlem
Sveriges bästa skidorter Grand Travel Awards 2024
Moderator: Kommersiella undersökningar bryter mot forumreglerna.
Senast redigerad av en moderator:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hej, om du väljer funässdalen så kommer du få ett val, var i funäsdalen var du?Vad är det för skitomröstning? Om man väljer Funäsdalen till exempel skall man välja en ort? När jag är i Funäs så åker jag minst i tre olika områden?
Hej, tack för feedback... det blev ett fel där, vi fixar ... det viktigaste för utvärderingen är hur du uppfattar de olika orterna, där kan du ange per ortJag kanske är korkad nu men först kryssade jag i de orter jag besökt senaste två åren och sen ska jag välja boende form och då kan jag endast välja ett alternativ.
Resa ett - hotell
Resa två -stuga
Resa tre - kompis stuga
Osv.
Resorna har haft olika boendeformer.
Edit: Rättat ett fel jag skrev ang Romme saknar dock Kittel och Gränsen/Björkis.
Jag var i alla anläggningar. Och är det just nu igen. Olika dagar olika anläggningar. Och därför är det där en skämt undersökning. Samma som när jag är i Sälen. Åker under en veckan i alla anläggningar.Hej, om du väljer funässdalen så kommer du få ett val, var i funäsdalen var du?
Tack för påpekandet, det är fixat nu, så att du kan välja olika boendeformer. Vi har haft med Riksgränden förut men fick ganska få svarJag kanske är korkad nu men först kryssade jag i de orter jag besökt senaste två åren och sen ska jag välja boende form och då kan jag endast välja ett alternativ.
Resa ett - hotell
Resa två -stuga
Resa tre - kompis stuga
Osv.
Resorna har haft olika boendeformer.
Edit: Rättat ett fel jag skrev ang Romme saknar dock Kittel och Gränsen/Björkis.
Tack för påpekandet, det är fixat nu, så att du kan välja olika boendeformerHej, tack för feedback... det blev ett fel där, vi fixar ... det viktigaste för utvärderingen är hur du uppfattar de olika orterna, där kan du ange per ort
Okej, jag är med, frågan är egentligen ställd som "på vilken anläggning/ort bodde du" men ändrade i alla fall så att det nu går att klicka i fler nu. Bra med feedbackJag var i alla anläggningar. Och är det just nu igen. Olika dagar olika anläggningar. Och därför är det där en skämt undersökning. Samma som när jag är i Sälen. Åker under en veckan i alla anläggningar.
Hej, ser det inte som en annons direkt, och tänker att det kan ligga i forumets intresse att vara med i denna utvärdering. Delar gärna resultat med forumet som ger en bild av hur svenskarna uppfattar olika orter .. sammanställs som en rankinglista. PS det har inte gett jättemånga svar den stora bulken samlas in via andra källor.Det verkar som att du har budget att spendera på ett enkätverktyg, i alla fall ser det ut som att det inte är google forms precis, men du tyckte det gick bra att annonsera undersökningen gratis på forumet?