Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Swann Freestyle HD utmanare till gopro?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="smnandersson" data-source="post: 922983" data-attributes="member: 80214"><p>Har inte lika bra kvalle som gopro, ser plastig ut, många knappar vilket kan vara en bra sak. </p><p>Men det är nog de få knapparna och den höga kvallen som lockar många till att skaffa en gopro. </p><p></p><p>Nu när gopro har satt sitt namn på nästan alla sporter och professionella människor som utövar de så är det nog svårt att döda gopro.</p><p>skärmen är nog ett plus, trådlösa "record/stop" dosan är också ett plus, men gopro erbjuder samma sak för en liten extra peng.</p><p>Så länge swann inte kommer på ett sätt att få fram fler sätt att få fram bra kvalité och olika inspelnings-alternativ så ligger gopro och contour fortfarande långt före i utvecklingen.</p><p></p><p>Priset är lite lägre än vad en gopro/contour kostar med skärm och "record/stop" tillvalet men jag skulle nog ändå lägga ut 500kr extra för att få de tillvalen och bättre kvalité på mina inspelningar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="smnandersson, post: 922983, member: 80214"] Har inte lika bra kvalle som gopro, ser plastig ut, många knappar vilket kan vara en bra sak. Men det är nog de få knapparna och den höga kvallen som lockar många till att skaffa en gopro. Nu när gopro har satt sitt namn på nästan alla sporter och professionella människor som utövar de så är det nog svårt att döda gopro. skärmen är nog ett plus, trådlösa "record/stop" dosan är också ett plus, men gopro erbjuder samma sak för en liten extra peng. Så länge swann inte kommer på ett sätt att få fram fler sätt att få fram bra kvalité och olika inspelnings-alternativ så ligger gopro och contour fortfarande långt före i utvecklingen. Priset är lite lägre än vad en gopro/contour kostar med skärm och "record/stop" tillvalet men jag skulle nog ändå lägga ut 500kr extra för att få de tillvalen och bättre kvalité på mina inspelningar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Swann Freestyle HD utmanare till gopro?
Tillbaka
Topp