Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Bilkollektivet
Swe - Mediterraneo
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="user152698" data-source="post: 1087692"><p>Hej där!</p><p></p><p>Sagt upp stugan (utanför Sthlm, upphör 30/6) å skall vända blad åter. Egentligen så hör ju denna post ev hemma i nån jobb-kategori men...men jag söker lift- å jobb-möjlighet i södra Europa. Om du/ni är på väg till ett sådant i sommar, eller vet något enklare jobb där (för ex lön: mat & uppehälle - på säg hotell/restaurang), så tänkte jag alltså härmed låta mig bli tipsad om ett sådant jobb och samtidigt ges tillfälle att samåka ner. Skicka ett pm om du vet något!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="user152698, post: 1087692"] Hej där! Sagt upp stugan (utanför Sthlm, upphör 30/6) å skall vända blad åter. Egentligen så hör ju denna post ev hemma i nån jobb-kategori men...men jag söker lift- å jobb-möjlighet i södra Europa. Om du/ni är på väg till ett sådant i sommar, eller vet något enklare jobb där (för ex lön: mat & uppehälle - på säg hotell/restaurang), så tänkte jag alltså härmed låta mig bli tipsad om ett sådant jobb och samtidigt ges tillfälle att samåka ner. Skicka ett pm om du vet något! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Bilkollektivet
Swe - Mediterraneo
Tillbaka
Topp