Sweeski öppnar när?

Sweeski öppnar när?
kollade in sweeski nyss, vafan har dom lagt ner verksamheten eller? jag skulle ju för fan köpa mina nya lagg där:S

Sweeski öppnar när?
----> Sweeski.com har under hösten stött på en mängd olika problem och alla har dessvärre inte gått att lösa, först och främst ett finansiellt problem.
Vi hoppas dock att kunna fortsätta med företaget i framtiden. <-----

Det kanske man skulle ha tänkt på i förväg?

Sweeski öppnar när?
nej det ligger bara nere för studen

"Sweeski.com kommer ligga nere ett tag men vi Hoppas kunna leverera din order
ändå. "

chiilllaa dudes

Sweeski öppnar när?
ekdahl sa:
Waster sa:
----> Sweeski.com har under hösten stött på en mängd olika problem och alla har dessvärre inte gått att lösa, först och främst ett finansiellt problem.

w0rd, hoppas bara att dom får ingång sidan snart. ska snart åka skidor ju! and i need new ones!!!
Tyvärr får du nog leta på ett annat ställe.

Senast ändrad:
Sweeski öppnar när?
Olof_Molin sa:
ekdahl sa:
Waster sa:

w0rd, hoppas bara att dom får ingång sidan snart. ska snart åka skidor ju! and i need new ones!!!
Tyvärr får du nog leta på ett annat ställe.
och med det menar du?

Sweeski öppnar när?
ekdahl sa:
xhill sa:
ekdahl sa:
och med det menar du?
men att dom inte får upp det på ett tag för att dom har problem med pengar...
det känns sjukt trist :(
Citera är en av mina favorit grenar!" Ne men asså innan man öppnar en sida som ska sälja saker online så ska man väl ha kollat igenom ekonomin osv innan man öppnar sida och säger att det öppnar inom en vecka osv! Det funkar ju inte, Man ger ju folk falska förhoppningar! Tycker det är skit trist!

Tillbaka
Topp