Sweet supernaut r pants och supernaut jacka

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 122189
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 122189

Guest
Tjena,

Är ute efter ett par gröna Supernaut r pants i strl M och en blå eller grön supernaut jacka i strl S/M.

Verkar vara slutsålt i hela världen förutom på www.boatpark.eu och ägaren där pratar inte engelska och jag behöver grejerna innan 18 mars.

Någon som säljer/känner någon som säljer/kan sy/eller trolla får gärna svara mig:)

Härmis! :)
Jag fixade mitt ställ i december och redan då började det bli svårt att få tag i grejjerna.

Sikta på att fixa ett till nästa säsong!

Jackan verkar lösa sig men byxorna, de gröna i M var slut med L och XL finns kvar på boatpark.

Nojlas - hur är storleken på jackan? utifrån sweets measurements så verkar det som modellen är rätt lång?

Felix - lägg till det på ditt cv.

Jag är 185cm och 80kg. Kör L/L
Gott om plats, skulle nog kunna kört M i brallorna. Kanske M i jackan också... Men lite gangsta vill man ju vara :cool:
(Sweet Supernaught i L tycks vara större än t.ex Norröna Lofoten i L. Både jacka och byxa.)
Jackan har bra längd i kropp och armar. Passar bra om man är långsmal. Inget för korta fetknoppar m.a.o. :P

Grymma kläder för övrigt. Jag är sjukt kräsen vad gäller funktion, passform, kvalitet, vikt, funktioner etc och är mkt nöjd med kläderna. Tummen upp!

Haha! är modellen mindre än dig 180cm och 75 kg så får nog bli en M jacka då och byxorna får jag skita i, blir bar underkropp detta året..

Fast Du verkar ha bra koll på utbudet du har inga tips på andra byxor som matchat jackan?

De gula brallorna hade funkat också... De kommer väl ha kvar de färgerna till nästa år också. Du kan ju säkert komplettera ditt ställ till hösten ifall du inte får tag på exakt det du vill ha.

Ja, det löser sig säkert får fortsätta jaga bara. Jackan är iaf beställd nu, blev den blå i M :D

tack för svaren!

Tillbaka
Topp