sweet trooper + scott ransom

• Trådstartare Trådstartare Steding
  • Start datum Start datum
S

Steding

Guest
hejsan jag undrar om någon vet om scott ransom passar till sweet trooper halfcut????
SÅ att det inte blir nän äcklig glepa mellan googlesarna och hjälmen

skulle vara glad för svar och jag har redan sökt efter en sådan tråd men hittade inte någon

MVH Danne ;)

Senast ändrad:
Nej Scott glasögon passar bara till Scott hjälmar, Sweet glasögon till Sweet hjälmar.. Gå in och kolla på Adrenalin. Hur svårt kan det vara?

Blir så trött ibland på alla smart inlägg... Bitter jag?? Jo då lite men har åkt skidor i alla fall..

//H

Senast ändrad:
okej tack för ditt svar som gjorde mig ännu kolkare men finns det änns sweet googles??? nej jag tror inte det....

Hasse sa:
Men kolla på Adrenalin som sagt. Dom har ju koll så.

//H
joo jag snackade jus med en polare och han sa att adrenalin hade sweet och jag ska nog fara och kolla där..... men om någon vet så skulle jag vara glad om han/hon sa något...

Är inte det bästa att ta med sina googles eller sin hjälm till närmaste butik och testa? Förutsatt att du inte ska köpa båda nya från internet, såklart...

//Axel

Jag_alskar_skidor sa:
Är inte det bästa att ta med sina googles eller sin hjälm till närmaste butik och testa? Förutsatt att du inte ska köpa båda nya från internet, såklart...

//Axel
jag hade tänkt att köpa googlesarna på nätet och hjälmen på en affär och jag har ingen aning om dom passar och dom som jag ska köpa hjälmen av har inte dom googles jag vill ha så det blir lite klurigt att testa...... någon som vet???

Tillbaka
Topp