Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Switch 5:a upp på 5-åring, 180 ner.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dustbin_Dan" data-source="post: 269517" data-attributes="member: 28198"><p>Ska försöka nyansera mina åsikter!</p><p>Först -Ber om ursäkt för att jag ifrågasatte er kompetens som skidåkare! Tydligen vad det ganska känsligt men jag blev förbannad på attityden i tråden.</p><p></p><p>Sedan -Personligen så har jag koll på de barn jag åker med! Jag vet vad som gäller i parken. Men majoriteten av skidturisterna har inte den kollen. På större anläggningar kan man spärra av parkerna på ett sätt så att inte "olämpliga" förirrar sig in och kommer ivägen, men på mindre anläggningar så blir det svårare.</p><p></p><p>Dessutom -Många pratar "rent juridiskt". Skulle det hänt en olycka med personskada som följd så skulle killen som hoppar förmodligen åka dit rejält! Väjningsplikten är uppifrån oavsett var på anläggningen man befinner sig.</p><p></p><p>Jag vet inte men under all hoppträning jag bedrivit så är regel #1. -Hoppa inte förrän det är klart bakom! Ser man inte så ställer man upp en snubbe som håller koll. Gäller inte det längre?</p><p></p><p>Många är jävligt kåta på att få sponsorer. Vad vill sponsorerna ha? Personer som indirekt säljer deras produkter. Det är barnen som kommer att köpa produkter så sponsorer vill oftast ha goda förebilder i sina stall. Tänk på det!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dustbin_Dan, post: 269517, member: 28198"] Ska försöka nyansera mina åsikter! Först -Ber om ursäkt för att jag ifrågasatte er kompetens som skidåkare! Tydligen vad det ganska känsligt men jag blev förbannad på attityden i tråden. Sedan -Personligen så har jag koll på de barn jag åker med! Jag vet vad som gäller i parken. Men majoriteten av skidturisterna har inte den kollen. På större anläggningar kan man spärra av parkerna på ett sätt så att inte "olämpliga" förirrar sig in och kommer ivägen, men på mindre anläggningar så blir det svårare. Dessutom -Många pratar "rent juridiskt". Skulle det hänt en olycka med personskada som följd så skulle killen som hoppar förmodligen åka dit rejält! Väjningsplikten är uppifrån oavsett var på anläggningen man befinner sig. Jag vet inte men under all hoppträning jag bedrivit så är regel #1. -Hoppa inte förrän det är klart bakom! Ser man inte så ställer man upp en snubbe som håller koll. Gäller inte det längre? Många är jävligt kåta på att få sponsorer. Vad vill sponsorerna ha? Personer som indirekt säljer deras produkter. Det är barnen som kommer att köpa produkter så sponsorer vill oftast ha goda förebilder i sina stall. Tänk på det! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Switch 5:a upp på 5-åring, 180 ner.
Tillbaka
Topp