Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Switch 5:a upp på 5-åring, 180 ner.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HitMe" data-source="post: 269875" data-attributes="member: 13245"><p>Det är ju det här som är problemet. Givetvis är detta att betrakta som en olyckshändelse och givetvis skall inte flickan vara där egentligen. Men lika givetvis är det i slutändan åkaren som har ansvaret för att se till att landningen är ren. Jag menar inte att detta är enkelt och hur mycket än hoppare och andra åkare (+deras föräldrar) håller koll så kommer det ändå ske vissa olyckor.</p><p></p><p>Det som däremot är SKRÄMMANDE är att många av er i tråden på fullt allvar verkar tycka att ni inte har ett uns ansvar för att hålla uppsikt och göra bedömningar på om landningen är ren eller ej. Ni verkar se det som en skälvklar rättighet att bara bränna iväg och göra ert trick utan minsta koll.</p><p></p><p>Jag menar att om man har den inställningen och inte tar det på allvar att hålla koll på omgivningen i allmänhet och landningen i synnerhet så är inte längre en situation som den på filmen att betrakta som en olycka utan då är det åkarens fel.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HitMe, post: 269875, member: 13245"] Det är ju det här som är problemet. Givetvis är detta att betrakta som en olyckshändelse och givetvis skall inte flickan vara där egentligen. Men lika givetvis är det i slutändan åkaren som har ansvaret för att se till att landningen är ren. Jag menar inte att detta är enkelt och hur mycket än hoppare och andra åkare (+deras föräldrar) håller koll så kommer det ändå ske vissa olyckor. Det som däremot är SKRÄMMANDE är att många av er i tråden på fullt allvar verkar tycka att ni inte har ett uns ansvar för att hålla uppsikt och göra bedömningar på om landningen är ren eller ej. Ni verkar se det som en skälvklar rättighet att bara bränna iväg och göra ert trick utan minsta koll. Jag menar att om man har den inställningen och inte tar det på allvar att hålla koll på omgivningen i allmänhet och landningen i synnerhet så är inte längre en situation som den på filmen att betrakta som en olycka utan då är det åkarens fel. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Switch 5:a upp på 5-åring, 180 ner.
Tillbaka
Topp