Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Switch 5:a upp på 5-åring, 180 ner.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Reine" data-source="post: 269882" data-attributes="member: 13429"><p>Kan inte annat än att hålla med, speciellt det där om att man ställer en snubbe i landningen, det gör alla rävar som varit med sedan dag ett!</p><p></p><p>Och så vidare så såg jag att någon hade dristat sig att skrivit om femåringens talang, att denne inte hade något i parken att göra pga dennes färdigheter på skidor, då kan jag dra en pararell till ett tillbud i lite friåkning, Några jibbers hade ställt sig i vägen i ett friåk jag körde, under några klippor och mitt i en ränna, de var helt talanglösa i offpist, har de inget där att göra? är det samma sak då? parker har regler liksom friåkning, jag kom uppifrån, jag har ansvaret. men jag lyckades lyckligtvis hoppa över den ena och komma runt den andra. obsarevera att det inte fanns någon chans att stanna.</p><p></p><p>Jag gillar inte heller när det är folk i landningen, speciellt om de stannar där för att njuta lite i solen, men då kör jag inte helt enkelt, ser jag några som är ute och svänger på sidan så försöker man läsa av situationen lite, i värsta fall får man offra någon som får åka ner och kolla att det är grönt! betalar ni för varje hopp eller vad är det frågan om?</p><p></p><p>tycker att det är tråkigt att se att inte vissa kan känna ett gemensamt ansvar för allas säkerhet i backen.</p><p></p><p>Slutligen så tycker jag att det borde finnas ett parkpass till våra parker, så har man löst det på många håll! man tar ut en liten avgift (symbolisk) som räcker över hela ens liftkorts giltighetstid och detta kort måste man ha för att komma in i tex svarta linjen, det kommer att solla bort folk som är i vägen.</p><p>Mycket bra lösning tycker jag.</p><p></p><p>//Reine</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Reine, post: 269882, member: 13429"] Kan inte annat än att hålla med, speciellt det där om att man ställer en snubbe i landningen, det gör alla rävar som varit med sedan dag ett! Och så vidare så såg jag att någon hade dristat sig att skrivit om femåringens talang, att denne inte hade något i parken att göra pga dennes färdigheter på skidor, då kan jag dra en pararell till ett tillbud i lite friåkning, Några jibbers hade ställt sig i vägen i ett friåk jag körde, under några klippor och mitt i en ränna, de var helt talanglösa i offpist, har de inget där att göra? är det samma sak då? parker har regler liksom friåkning, jag kom uppifrån, jag har ansvaret. men jag lyckades lyckligtvis hoppa över den ena och komma runt den andra. obsarevera att det inte fanns någon chans att stanna. Jag gillar inte heller när det är folk i landningen, speciellt om de stannar där för att njuta lite i solen, men då kör jag inte helt enkelt, ser jag några som är ute och svänger på sidan så försöker man läsa av situationen lite, i värsta fall får man offra någon som får åka ner och kolla att det är grönt! betalar ni för varje hopp eller vad är det frågan om? tycker att det är tråkigt att se att inte vissa kan känna ett gemensamt ansvar för allas säkerhet i backen. Slutligen så tycker jag att det borde finnas ett parkpass till våra parker, så har man löst det på många håll! man tar ut en liten avgift (symbolisk) som räcker över hela ens liftkorts giltighetstid och detta kort måste man ha för att komma in i tex svarta linjen, det kommer att solla bort folk som är i vägen. Mycket bra lösning tycker jag. //Reine [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Switch 5:a upp på 5-åring, 180 ner.
Tillbaka
Topp