Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Switch 5:a upp på 5-åring, 180 ner.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 270669" data-attributes="member: 53337"><p>jag är sjuk.. därav dessa seghet.. + att jag va tvungen å byta dator för att jag skulle kunna prova freakout extrem demot..</p><p></p><p>men jag fattar inte hur den som kommer uppifrån kan ha ansvaret? snälla Hans ge mig en förklaring.. enligt mig så måste de väl va alla andra utom han som har ansvar.. en helt ovetande skidåkare som droppar in mot hoppet för att köra, hoppar å till fötvivlan upptäcker att de sitter en unge i landningen kan man väl inte skylla på?</p><p>han har ju ingen möjlighet allt ass veta att de inte är fritt i landnigen om inte nån vinkar eller skriker eller på nått annat sätt markerar att de inte är "OK" att köra. stämmer inte detta?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 270669, member: 53337"] jag är sjuk.. därav dessa seghet.. + att jag va tvungen å byta dator för att jag skulle kunna prova freakout extrem demot.. men jag fattar inte hur den som kommer uppifrån kan ha ansvaret? snälla Hans ge mig en förklaring.. enligt mig så måste de väl va alla andra utom han som har ansvar.. en helt ovetande skidåkare som droppar in mot hoppet för att köra, hoppar å till fötvivlan upptäcker att de sitter en unge i landningen kan man väl inte skylla på? han har ju ingen möjlighet allt ass veta att de inte är fritt i landnigen om inte nån vinkar eller skriker eller på nått annat sätt markerar att de inte är "OK" att köra. stämmer inte detta? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Switch 5:a upp på 5-åring, 180 ner.
Tillbaka
Topp