Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Switch 5:a upp på 5-åring, 180 ner.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kaskar" data-source="post: 285500" data-attributes="member: 66286"><p>Det påminner mig om när jag var liten kotte och sladdade runt i Hallstaberget. Det var tävlingar i backen å ingen hade satt upp avspärrningar för banan. Jag kommer ihåg att jag tyckte det såg jävlit skoj ut att åka runt bland blå och röda pinnar så jag åkte gladeligen in i banan å klippte några portar. Sen hade man ju sett Stenis så jag slängde mig över mållinjen å bröt ljusstrålen för tidtagningen likväl. </p><p></p><p>Vi kan väl säga att åkaren som kom ner efter mig inte va nöjd. Vette fan om han hade en bra tid på G, jag var för liten för att fatta att man tog tid utan trodde bara att man åkte sådär för skojs skull, men hans åk var ju bara att slänga i sopkorgen.</p><p></p><p>Vems fel var det då? Mitt, farsans, arrangörens? De vette fan, hade ju varit smart av mig att inte åka i banan, smart av farsan att hålla bättre koll på mig, smart av arrangören att spärra av banan.</p><p></p><p>Likaså vore det smart av småungar att inte åka i landningen på en massa hopp, smart av föräldrar att kolla koll på glinen, smart av anläggningen att spärra landningarna så att man bara kommer dit genom att hoppa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kaskar, post: 285500, member: 66286"] Det påminner mig om när jag var liten kotte och sladdade runt i Hallstaberget. Det var tävlingar i backen å ingen hade satt upp avspärrningar för banan. Jag kommer ihåg att jag tyckte det såg jävlit skoj ut att åka runt bland blå och röda pinnar så jag åkte gladeligen in i banan å klippte några portar. Sen hade man ju sett Stenis så jag slängde mig över mållinjen å bröt ljusstrålen för tidtagningen likväl. Vi kan väl säga att åkaren som kom ner efter mig inte va nöjd. Vette fan om han hade en bra tid på G, jag var för liten för att fatta att man tog tid utan trodde bara att man åkte sådär för skojs skull, men hans åk var ju bara att slänga i sopkorgen. Vems fel var det då? Mitt, farsans, arrangörens? De vette fan, hade ju varit smart av mig att inte åka i banan, smart av farsan att hålla bättre koll på mig, smart av arrangören att spärra av banan. Likaså vore det smart av småungar att inte åka i landningen på en massa hopp, smart av föräldrar att kolla koll på glinen, smart av anläggningen att spärra landningarna så att man bara kommer dit genom att hoppa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Switch 5:a upp på 5-åring, 180 ner.
Tillbaka
Topp