Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Switch 5:a upp på 5-åring, 180 ner.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Stjidran" data-source="post: 306816"><p>Ok, nog skulle jag bli sur om jag hoppa och så va de ett ett litet barn i landningen, men jag skulle gå dit å fråga hur det gick och var hans föräldrar var och prata lite med dom om säkerheten för en femåring i en park.. men om jag skulle vara en förälder så skulle jag ABSOLUT inte slå till jibbern.Tror du att du skulle vara en bra förebild för din femåring om du gick och slog till nån om dom inte sett ditt barn och råkat hoppa in i han/hon?! </p><p></p><p>Peace out</p><p></p><p>EDIT: Om nån nu citerar mig och snackar om SLAO's så kan ja säga att, den finns inte eller delas ut när man köper säsongskort eller så där jag åker..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Stjidran, post: 306816"] Ok, nog skulle jag bli sur om jag hoppa och så va de ett ett litet barn i landningen, men jag skulle gå dit å fråga hur det gick och var hans föräldrar var och prata lite med dom om säkerheten för en femåring i en park.. men om jag skulle vara en förälder så skulle jag ABSOLUT inte slå till jibbern.Tror du att du skulle vara en bra förebild för din femåring om du gick och slog till nån om dom inte sett ditt barn och råkat hoppa in i han/hon?! Peace out EDIT: Om nån nu citerar mig och snackar om SLAO's så kan ja säga att, den finns inte eller delas ut när man köper säsongskort eller så där jag åker.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Switch 5:a upp på 5-åring, 180 ner.
Tillbaka
Topp