Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
Switch på studsmatta
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NJohansson" data-source="post: 191112" data-attributes="member: 48533"><p>Enda sättet att utföra något som man kan benämna som "switch" på en studsmatta är enligt min åsikt är att ha en rörelsekraft som förflyttar en bakåt innan det att man inleder hoppet, ett sätt att uppnå detta kan till exempel vara att springa baklänges på någonting för att sedan hoppa ner på mattan, fortfarande baklänges, och sedan utföra sitt trick under den luftfärd som då bör röra sig uppåt såväl som bakåt i den riktning du inledde din ansats i och man bör däför ha mattans begränsade yta i åtanke då risken att hamna utanför är kraftigt ökad då hoppet inte längre bara sker på ett vertikalt plan. På detta sätt borde något som kan liknas vid en switch inrun kunna simuleras. Tack för mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NJohansson, post: 191112, member: 48533"] Enda sättet att utföra något som man kan benämna som "switch" på en studsmatta är enligt min åsikt är att ha en rörelsekraft som förflyttar en bakåt innan det att man inleder hoppet, ett sätt att uppnå detta kan till exempel vara att springa baklänges på någonting för att sedan hoppa ner på mattan, fortfarande baklänges, och sedan utföra sitt trick under den luftfärd som då bör röra sig uppåt såväl som bakåt i den riktning du inledde din ansats i och man bör däför ha mattans begränsade yta i åtanke då risken att hamna utanför är kraftigt ökad då hoppet inte längre bara sker på ett vertikalt plan. På detta sätt borde något som kan liknas vid en switch inrun kunna simuleras. Tack för mig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
Switch på studsmatta
Tillbaka
Topp