Synpunkter tack

Antel

Ny medlem
Synpunkter tack
Då har man kikat lite till och fått fler alternativ på brädor samt reviderat bindningarna lite grann. Det jag funderar på nu är Never Summer Legacy 172 cm 06/07 (Midja 27.0, Flex 8, Damp 6), Never Summer Legacy 172 cm 07/08 (Midja 27.0, Flex 7, Damp 5), Nitro Magnum 168 cm 06/07 (Midja 27.8, Flex okänt, Damp okänt) och Nitro Magnum 168 cm 07/08 (Midja 27.8, Flex okänt, Damp okänt)... alla ovanstående med Ride EX bindningar eftersom Flow NXT AT var så jla dyr (2500 kr+).

Jag är 198 cm, väger 96 kg och åker mest pist / offpist med diverse hopp, drop och annat roligt jag hittar. Gillar även att åka snabbt... nu till frågan, vilken är mest lämpad av dessa brädor, och vilka ska jag undvika?

Tack på förhand för synpukter, jag börjar känna mig rätt vilsen trots att jag fått ner valen så här mycket iallafall. :)

/ Antel

Synpunkter tack
har inte testat nån av dom brädorna men åker med nitro och tycker dom är grymt sköna.

Synpunkter tack
köp min, jag är trots allt 194cm och väger 97 pannor. Det är en i det närmaste oanvänd atlantis directional 163cm. Alldrig railad bara finkörd! 2 och 4 som hittat! annars får jag önska lycka till! peace!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp