T-shirt?

T-shirt?
Hej Freeride redaktionen och alla andra sköna friåkare....
Funderade på om de inte vore tufft om ni kunde trycka upp lite T-shirt, Klistermärken och annat ball, så folk kan se vad man representerar??

T-shirt?
Kul att ni säger det, jag har länge haft tanke på att trycka upp freeride.nu t-shirts. Ni som är intresserad kan väll svara på detta inlägg!

T-shirt?
Härligt att jag fick lite respons, Så nu vet ni på freeride.nu vad ni ska ha för nästa projekt.. T-shirt, Klistermärken och Tygmärken. Bara ringa tryckeriet i morgon kl 08:00

T-shirt?
Jajaja... Ge mig, ge mig... Ett märke på brädan, ett på Helmut & ett framför ögonen, så man vågar åka där man åker... Ett givet inslag i varje bräd-/skidfilm av rang! ;-)

Ride on!

T-shirt?
Ja en FET t-tröja o massa balla Klistermärken att sätt på Bilen, hjälmen, brädan, cykeln, skidorna, lillebror, mickron, mobilen och överallt där det kan bhövas lite upp snyggning!

Kalle

T-shirt?
Jag vill också ha en t-shirt, men varför inte gå steget lite längre med en collegetröja utan huva förstås :o). Ni förstår säkert varför.
Go for it!

T-shirt?
Måste bara kolla med Jofa så de inte blir putta om de får konkurrens om reklamutrymmet på kasken...
En t-shirt bör ju även ha nån form av dräpande kommentar. "Sist ner e en skit" funkar för det mesta men är väl inte lika fyndigt som den oxå välkända "Åk först ni så väntar jag där nere".
Utlys en tävling där fyndigaste kommentaren trycks upp och vinnaren får ett fint pris, t.ex. en t-shirt signad av Bengt-Erik Grahn...
Självklart ska jag dra mitt strå till stacken och bifogar mitt valspråk som ska pryda enkronan den dag jag blir kung: "If you"re in control - you"re not going fast enough".

T-shirt?
Vad sägs om "Bättre offpist än pist off" eller kanske klassikern "it never hurts in the air" och sist men inte minst min favorit" every turn is a sign of fear"

//St8liner

T-shirt?
Ja kanonide!
Hood låter kanon det behövs fräcka skid hood det finns ju bara massa brädfjants hood.
t-shirts & stickers är klockrent

Ericson

T-shirt?
Det låter ASBRA ... verkligen!!!!.. MEN DOCK.. snälla snälla freeride redaktionen.. om ni trycker upp några t-shirtar.. INGA svinpriser som exempelvis tidningens "åka skidor"s t-shirtar .. dom vill ha 298kr !!!! FÖR DYRT.. 150-200 spänn låter bra!! ..
lycka till med idén .. den e helbra! =))))) =DDDD

Snödjup

Tillbaka
Topp