T-shirt?

T-shirt?
T-shirt vore nåt.
Men ska det va, ska det va en schysst logga och en rejäl slagdänga typ;
"Freerider:
Rock outside the slope!"
Lite Bomfunk MC´s-inspirerat alltså...

T-shirt?
Kör snygga rena t-shirts med snygg logga, inga skojskojiga åka skidor-kopior i stil med "åk först du, så väntar jag där nere". En ren snygg FREERIDE.NU räcker.

>> RR <<

T-shirt?
Jag är på, kan nog savara för mina kopisar också!
Håller med "radikala_rAgnar" nått rent skulle det va.
Sen tycker jag det skulle va colt med posters också.

T-shirt?
Mycket bra förslag!
Tänk vilken kung man är på utestället (all annan stans oxå iofs) när man går runt i sin t-shirt med freeride-loggan på bröstet. Det behövs inga andra kostigheter. Det hade kanske dock inte varit fel med ett litet tryck högt upp på ryggen. T.ex. en mute-grab eller nåt...
Se dock till att inte göra samma fel som många andra företag gör: köp inte in FÖR STORA t-shirtar. Det ska ju vara lite tajt o så. Man vill ju inte gå runt i tröjor alá 80-talet (för då fanns ju knappt friåkning...) Jobba på!

T-shirt?
ÅHHHHH, jag vill också ha t-shirt. Fy vad fin man kunde bli. Håller med Emma-R dock, det måste finns tjejstorlekar också. Åtminstone en rimlig S. Finemang!

T-shirt?
jomenvisst skulle jag lätta på plånböschen...
Collegetröja, t-shirt, klistermärken mm.
Tex loggan här på vänstra <-- sidan ( freeride + en snöflinga) skulle
vara snyggt! hellre dyrt och lite kvalla än något billigt krafs..
/goran

T-shirt?
ja e ny här å d förvånar mig att d inte finns t-shirts att köpa. så jag säger kul ide! .. klart intresserad av en skön t-shirt.

T-shirt?
Ok, beställning klar. Självklart en svart t-shirt som skall pryda Svarta F i baren när det är dags för snedfylla à la Pastis Pomme, chilldag i Moutiers eller Bourg d"Oisans och inte minst på morgonmötet på jobbet!

Salut på er freeride! Väl investerade pengar!

T-shirt?
såklart så ska du fixa det

fick fina stickers med tröjjan men skulle vara fint med lite större som man kan sätta på bilen och takboxen..

T-shirt?
ja ett stickerspaket med freeride stickers skulle man kunna beställa... annars får man ju med 2st små freeride klibbor när man köper tröja..

T-shirt?
jag skulle nog öppna plånboken om den skulle vara stilren, inga skitig slogans. bara cleant: freeride.nu på bröstet.
är den clean så köper jag den.
/s

Tillbaka
Topp