Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
T-shirt vore nåt.
Men ska det va, ska det va en schysst logga och en rejäl slagdänga typ;
"Freerider:
Rock outside the slope!"
Lite Bomfunk MC´s-inspirerat alltså...
Kör snygga rena t-shirts med snygg logga, inga skojskojiga åka skidor-kopior i stil med "åk först du, så väntar jag där nere". En ren snygg FREERIDE.NU räcker.
Jag är på, kan nog savara för mina kopisar också!
Håller med "radikala_rAgnar" nått rent skulle det va.
Sen tycker jag det skulle va colt med posters också.
Mycket bra förslag!
Tänk vilken kung man är på utestället (all annan stans oxå iofs) när man går runt i sin t-shirt med freeride-loggan på bröstet. Det behövs inga andra kostigheter. Det hade kanske dock inte varit fel med ett litet tryck högt upp på ryggen. T.ex. en mute-grab eller nåt...
Se dock till att inte göra samma fel som många andra företag gör: köp inte in FÖR STORA t-shirtar. Det ska ju vara lite tajt o så. Man vill ju inte gå runt i tröjor alá 80-talet (för då fanns ju knappt friåkning...) Jobba på!
ÅHHHHH, jag vill också ha t-shirt. Fy vad fin man kunde bli. Håller med Emma-R dock, det måste finns tjejstorlekar också. Åtminstone en rimlig S. Finemang!
jomenvisst skulle jag lätta på plånböschen...
Collegetröja, t-shirt, klistermärken mm.
Tex loggan här på vänstra <-- sidan ( freeride + en snöflinga) skulle
vara snyggt! hellre dyrt och lite kvalla än något billigt krafs..
/goran
Ok, beställning klar. Självklart en svart t-shirt som skall pryda Svarta F i baren när det är dags för snedfylla à la Pastis Pomme, chilldag i Moutiers eller Bourg d"Oisans och inte minst på morgonmötet på jobbet!