Ta bort denna tråd.

Ta bort denna tråd.
158 tror jag skulle va bra, jag är 183 lång och kör på en 156 capita indoor survival FK den är typ till mitt adamsäpple. funkar bra på rails och är samtidigt stabil :)

capita är som dc brädorna platt mellan bindningarna och rocker utanför insertsen låser fast bra på rails :D

om du kollar på DC brädor skulle jag nog gå på Tone, PBJ är nog lite mer anpassad för rails och boxar.
eller capita indoor survival.

DC och capita är typ 1000:- billigare på blue-tomato.com
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp