Tack för lektionen David F....

freeride_nu

Aktiv medlem
David,

Kul att du har hittat till vår konferens! Trist bara att du frontar en *riktigt* sugig attityd.

Du är säkert en riktig kung på berget som lattjar i alla rännor, sätter alla klipphopp, droppar där alla andra firar och lägger 11:or i de värsta "no-fall-zone" couloirerna. Kul för dig! Om du sedan gör det på ett par Morrisson (som du för övrigt pressar till ett U även i lössnö) och har en silverfärgad Scott-hjälm för 1800:- pix på skallen. Ännu bättre!!

Men om JAG inte tycker att varken Kreitler eller Morr. är tillräckligt allround för att vara ett alt. (och frågar andra om deras erfarenhet av sagda lagg) så vill jag kunna göra det utan att behöva bli kallad kärring av dig!!!

Förresten vad åker du på (kanske spons-lagg)?
Vad gjorde du i Cham 21/12, veckis eller Säs.?

Vänliga, något förundrade, hälsningar

/Tobias Hammer

Det här forumet är på väg att bli en riktig höjdare och det är synd att "attitydnissar" går in och förstör en förövrigt seriös diskussion!

Men... David F... du får en chans till! Ge oss lite konstruktiv kritik nästa gång istället för pubertalt smutskastande!

MVH/MM

Var ett lågt inlägg han hade gjort, Mr. David. Men en fundering som slog mig. Svarar man inte på dem inläggen så borde han sluta efter ett tag. Kanske inte funkar men vi kan ju testa. Kan ju lätt bli pajkastning annars, och även om man vill försvara sig själv så brukar inte författarna av skitinläggen vara de som slutar en sån diskussion i första taget.

"En blomma som man inte vattnar dör till slut"

Det var en bra synpunkt du kom med där!
Om han skriver för att tjafsa så svarar vi inte. Men jag anser att han ska få en chans om han ändrar typen på sina inlägg!
Länge leve bergen!

sluta löjla er !!

Vadå svarar "vi" inte längre och kanske "vi" ger dig en chans till.
Är ni (rödskägg, MM, Fredrik P) bossar på den här sidan eller. Var och en skriver väl ändå vad den vill.
Det är väl klart att ni inte behöver svara men ni verkar ju ta åt er som svampar.
Kanske delvis håller med på vissa punkter men det låter som "ni" skulle kunna utesluta vissa personer från den här sidan.

ja har lagt ett inägg i den första allmänttråden på freeride.nu!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp