Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tack för lektionen David F....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 6371" data-attributes="member: 10565"><p>David,</p><p></p><p>Kul att du har hittat till vår konferens! Trist bara att du frontar en *riktigt* sugig attityd. </p><p></p><p>Du är säkert en riktig kung på berget som lattjar i alla rännor, sätter alla klipphopp, droppar där alla andra firar och lägger 11:or i de värsta "no-fall-zone" couloirerna. Kul för dig! Om du sedan gör det på ett par Morrisson (som du för övrigt pressar till ett U även i lössnö) och har en silverfärgad Scott-hjälm för 1800:- pix på skallen. Ännu bättre!!</p><p></p><p>Men om JAG inte tycker att varken Kreitler eller Morr. är tillräckligt allround för att vara ett alt. (och frågar andra om deras erfarenhet av sagda lagg) så vill jag kunna göra det utan att behöva bli kallad kärring av dig!!!</p><p></p><p>Förresten vad åker du på (kanske spons-lagg)? </p><p>Vad gjorde du i Cham 21/12, veckis eller Säs.?</p><p></p><p>Vänliga, något förundrade, hälsningar</p><p></p><p>/Tobias Hammer</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 6371, member: 10565"] David, Kul att du har hittat till vår konferens! Trist bara att du frontar en *riktigt* sugig attityd. Du är säkert en riktig kung på berget som lattjar i alla rännor, sätter alla klipphopp, droppar där alla andra firar och lägger 11:or i de värsta "no-fall-zone" couloirerna. Kul för dig! Om du sedan gör det på ett par Morrisson (som du för övrigt pressar till ett U även i lössnö) och har en silverfärgad Scott-hjälm för 1800:- pix på skallen. Ännu bättre!! Men om JAG inte tycker att varken Kreitler eller Morr. är tillräckligt allround för att vara ett alt. (och frågar andra om deras erfarenhet av sagda lagg) så vill jag kunna göra det utan att behöva bli kallad kärring av dig!!! Förresten vad åker du på (kanske spons-lagg)? Vad gjorde du i Cham 21/12, veckis eller Säs.? Vänliga, något förundrade, hälsningar /Tobias Hammer [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tack för lektionen David F....
Tillbaka
Topp