Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tack UCPA! v.12 2020 (Coronakrisen)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bohica" data-source="post: 1202456" data-attributes="member: 161446"><p>Fast i den här krisen har dom nog fattat beslut direkt det har blivit aktuellt, snarare än att planera händelseförloppet så det ska bli "bekvämt". Jag är inte ett dugg sur eller bitter på myndigheterna heller, varken de svenska eller de franska. Dom har ett svårt jobb som ingen har hanterat tidigare i närtid, så dom gör nog så gott dom kan. Vem som har "rätt eller fel" får nog framtiden utvisa. Det är nog olika beroende från land till land också, sen finns det säkert flera vägar som leder till samma slutdestination också.</p><p></p><p>Vad gäller resan är jag inte heller upprörd. Allt gick ju bra ändå, och resan var ett äventyr. Jag var aldrig orolig eller uppstressad, det var bara att åka med. Visst har det varit en tråkig skidvinter, men det kunde ju varit värre. We live to fight another day. (Förhoppningsvis)</p><p></p><p>Folk i allmänhet borde tagga ner lite. Den här hysterin och paniken skördar fler offer än viruset. Ta det på allvar, men förlora inte förnuftet. Håll huvudet kallt och tänk rationellt så kommer det att lösa sig. Även när zombiesarna kommer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bohica, post: 1202456, member: 161446"] Fast i den här krisen har dom nog fattat beslut direkt det har blivit aktuellt, snarare än att planera händelseförloppet så det ska bli "bekvämt". Jag är inte ett dugg sur eller bitter på myndigheterna heller, varken de svenska eller de franska. Dom har ett svårt jobb som ingen har hanterat tidigare i närtid, så dom gör nog så gott dom kan. Vem som har "rätt eller fel" får nog framtiden utvisa. Det är nog olika beroende från land till land också, sen finns det säkert flera vägar som leder till samma slutdestination också. Vad gäller resan är jag inte heller upprörd. Allt gick ju bra ändå, och resan var ett äventyr. Jag var aldrig orolig eller uppstressad, det var bara att åka med. Visst har det varit en tråkig skidvinter, men det kunde ju varit värre. We live to fight another day. (Förhoppningsvis) Folk i allmänhet borde tagga ner lite. Den här hysterin och paniken skördar fler offer än viruset. Ta det på allvar, men förlora inte förnuftet. Håll huvudet kallt och tänk rationellt så kommer det att lösa sig. Även när zombiesarna kommer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tack UCPA! v.12 2020 (Coronakrisen)
Tillbaka
Topp