Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tack UCPA! v.12 2020 (Coronakrisen)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1202459" data-attributes="member: 83225"><p>Det där är ju en relevant invändning. Jag misstänker att det är så att researrangörerna har sina försäkringar kopplade till UDs råd. Alltså kan de inte på eget bevåg ställa in före UD ger sina rekommendationer. Om de skulle göra det skulle nog en mindre aktör som UCPA få slå igen sen. </p><p></p><p>Att man som kund kanske inte heller ställer in innan UDs råd har jag också full förståelse för. Vi pratade om det när vi själva var på väg till Österrike, hur skönt det är att ha möjligheten att vaska en resa utan att familjens ekonomi påverkas allt för mycket. Det är en trygghet att ha det så. Vi hade ju istället den motsatta enorma turen med tajming då vi åkte hem dagen innan hela landet stängde ner för säsongen...</p><p></p><p>Så ja, UD borde i ett sånt här läge kunnat ana vartåt det barkade och haft en betydligt bättre framförhållning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1202459, member: 83225"] Det där är ju en relevant invändning. Jag misstänker att det är så att researrangörerna har sina försäkringar kopplade till UDs råd. Alltså kan de inte på eget bevåg ställa in före UD ger sina rekommendationer. Om de skulle göra det skulle nog en mindre aktör som UCPA få slå igen sen. Att man som kund kanske inte heller ställer in innan UDs råd har jag också full förståelse för. Vi pratade om det när vi själva var på väg till Österrike, hur skönt det är att ha möjligheten att vaska en resa utan att familjens ekonomi påverkas allt för mycket. Det är en trygghet att ha det så. Vi hade ju istället den motsatta enorma turen med tajming då vi åkte hem dagen innan hela landet stängde ner för säsongen... Så ja, UD borde i ett sånt här läge kunnat ana vartåt det barkade och haft en betydligt bättre framförhållning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tack UCPA! v.12 2020 (Coronakrisen)
Tillbaka
Topp