Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tack UCPA! v.12 2020 (Coronakrisen)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MKOL" data-source="post: 1202465" data-attributes="member: 164657"><p>Alltså jag kan ju inte säga emot din upplevelse att UCPA skötte det akuta läget bra och det är ju skönt att du ändå kan se nyktert på det. Och jag som åkte med dom i januari har i princip bara positiva erfarenheter av deras organisation/personal på plats i Serre. </p><p></p><p>Men jag vet inte om jag tycker att dom agerade speciellt ansvarsfullt innan dom stoppade allt. Det känns som att dom bagdad bob'ade in i det sista och borde själva fattat att vuxenkollon som deras är bland dom potentiellt värsta smitthärdarna. Och gissningsvis hade dom fått indikationer på att smitta fanns på centren redan innan dom stängde säsongen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MKOL, post: 1202465, member: 164657"] Alltså jag kan ju inte säga emot din upplevelse att UCPA skötte det akuta läget bra och det är ju skönt att du ändå kan se nyktert på det. Och jag som åkte med dom i januari har i princip bara positiva erfarenheter av deras organisation/personal på plats i Serre. Men jag vet inte om jag tycker att dom agerade speciellt ansvarsfullt innan dom stoppade allt. Det känns som att dom bagdad bob'ade in i det sista och borde själva fattat att vuxenkollon som deras är bland dom potentiellt värsta smitthärdarna. Och gissningsvis hade dom fått indikationer på att smitta fanns på centren redan innan dom stängde säsongen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tack UCPA! v.12 2020 (Coronakrisen)
Tillbaka
Topp