Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tack UCPA! v.12 2020 (Coronakrisen)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bohica" data-source="post: 1202466" data-attributes="member: 161446"><p>Min poäng var att jag tror att både UD och regeringen har fler saker än bara skidturisterna att bry sig om i nuläget. Sen kan det ju även vara så att man kanske inte VILL ha hem alla på en gång, för det skulle ge sådan ketchupeffekt på vården.</p><p>Jag vet inte, men tror att det är mycket strategi i allt det här, och jag tror dom har med oss skidresenärer i beräkningar, men vi är ju bara en del i ett mycket stort pussel just nu. Så jag kan inte kritisera UD för att dom inte tajmade sitt beslut till just min semester, när dom försöker få vården och samhället att klara dödsfall bland befolkningen. Men det är ju bara min åsikt. Jag är inte avundsjuk på deras arbetsbelastning/uppgift nu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bohica, post: 1202466, member: 161446"] Min poäng var att jag tror att både UD och regeringen har fler saker än bara skidturisterna att bry sig om i nuläget. Sen kan det ju även vara så att man kanske inte VILL ha hem alla på en gång, för det skulle ge sådan ketchupeffekt på vården. Jag vet inte, men tror att det är mycket strategi i allt det här, och jag tror dom har med oss skidresenärer i beräkningar, men vi är ju bara en del i ett mycket stort pussel just nu. Så jag kan inte kritisera UD för att dom inte tajmade sitt beslut till just min semester, när dom försöker få vården och samhället att klara dödsfall bland befolkningen. Men det är ju bara min åsikt. Jag är inte avundsjuk på deras arbetsbelastning/uppgift nu. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tack UCPA! v.12 2020 (Coronakrisen)
Tillbaka
Topp