Tack!

PrenstroM

Ny medlem
Tack!
Tänkte ta chansen att barätta lite om Rail Jam i karlstad 07, Vi hade en ganska jäktig dag o få ihop all snö, men resultatet blev spektakulärt! Med Zaki Khan som dj, och freerides mest kända person, ja alla vet ju att det är Jesper Norén a.k.a Jeppenator. Sedan var det ett dussintal andra personer som gjorde detta möjligt. På jamet var det hur kul som helst, vädret var nära till perfekt och så hade vi några riktigt bra åkare, t.ex Sofie som låna ut sina stavar till mig(Erikkkk) imellanåt. Alla körde bra o satsa mycket, fasst det blev ju många crasher fasst inte så allvarliga..... Eller Pelle Renström hade lite ont i huvet och försökte få en ipren, fasst det hjälpte inte mkt så senare på kvällen drog Pelle, Jesper och Zhaki till sjukhuset så fick han stanna där hela nattan pga hjärnskakning oturligt nog.... Medans dom var på sjukan så satt jag, Sofie, Kim, Anton, och Anton och snacka lite inne på Burger King i några timmar.
Senare när Jesper och Zhaki kom tillbaka så skulle Anton, Anton och ´Kim dra och vi andra köra hemmåt. I bilen så sa dom att Pelle hade fått ett eplepsi anfall, och jag höll på att dö, men det visade sig att dom blåste oss totalt. När vi kom hem till Simon Babar, Zhakis kompis så var vi rätt trötta men vi hållde oss ändå vakna till kl 5 på morgonnen. Vi satte oss sedan på ett caffé som Simon jobba på och käka frukost och väntade på att fler perssoner skulle komma så vi kunda planera lite för dagen. Vi kom fram till att grilla i korsningen på Norrstrand. Så vi åkte dit och grillade och spelade musik och levde livet och väntade på att polisen skulle köra bort oss, det var precis vad som hände, Jesper lyckades till och med ta kort på dom:) Vi närmade oss det sorgliga slutet när dom skulle åka hemmåt.... Det var hellt enkelt surt. Vi började ta farväl och varandra och åkte hemmåt.

Vi skulle vilja tacka alla som kunde va med och ställa upp på tävlingen, tacka Zhaki för att kom med så stor glädje, tacka Hans för att han tog kontakt med Zaki och hans far för att han körde snö.

Sjyst alltså det har varit dom två bästa dagarna i våra liv.

Det är mycket vi säkert inte skrivit om och en del vi stavat fel och så.

//Erik och Pelle;)

Senast ändrad:
Tack!
rubriken säger allt..!

men du borde somsagt styckeindela!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp